ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГА У ЗМІСТІ СПЕЦКУРСУ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ»

Автор(и)

  • Ольга Володимирівна Котенко Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Юлія Вікторівна Руднік Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

вчитель початкової школи, інноваційні технології навчання, іноземна мова, іншомовна підготовка, фахові компетентності

Анотація

У статті уточнено перелік фахових компетентностей майбутніх учителів початкової школи,
визначення яких обумовлено необхідністю оптимізації їх іншомовної підготовки, державною
регламентацією обов’язкового вивчення іноземних мов на початковому етапі загальної освіти
та оновленням вимог до сучасного вчителя щодо професійного володіння іноземною мовою
з метою подальшого застосування у педагогічній діяльності. Авторами обґрунтовано доціль-
ність уведення до освітніх програм підготовки студентів спеціальності «Початкова освіта»
спецкурсу «Інноваційні технології навчання іноземних мов» як структуроутворюючого компо-
ненту процесу формування готовності студентів до навчання іноземних мов молодших шко-
лярів із застосуванням інноваційних технологій з метою підвищення ефективності його резуль-
татів. Схарактеризовано структуру та зміст спецкурсу; визначено мету, завдання; надано
короткі анотації модулів та сформульовано очікувані результати опанування курсу студен-
тами в контексті виконання завдань щодо формування їх фахових компетентностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 130

Опубліковано

2017-10-18

Як цитувати

Котенко, О. В., & Руднік, Ю. В. (2017). ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПЕДАГОГА У ЗМІСТІ СПЕЦКУРСУ «ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ». Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (26). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/128

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ