МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ

Автор(и)

  • В. С. Круглик
  • В. В. Осадчий

Ключові слова:

міждисциплінарний підхід, професійна підготовка майбутніх програмістів, програмування

Анотація

Авторами статті розглядаються проблеми професійної підготовки майбутніх програміс-
тів у контексті впровадження міждисциплінарного підходу. Наведено опис специфіки майбут ньої професійної діяльності програмістів на прикладі трьох типів професій за об’єктом праці («людина — техніка», «людина — знакова система», «людина — людина»). Застосування міждисциплінарного підходу у професійній підготовці майбутніх програмістів розглядається як частина процесу формування їхньої професійної компетентності через реалізацію зв’язків із дисциплінами гуманітарної, соціально-економічної, математичної та природничо-наукової підготовки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 208

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Круглик, В. С., & Осадчий, В. В. (2017). МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПРОГРАМІСТІВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/144

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ