Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми

Автор(и)

  • С. М. Мартиненко
  • А. Г. Жукова

Ключові слова:

моделювання, модель, інноваційний розвиток, освітнє середовище

Анотація

У статті проаналізовано сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу, визначено його особливості; подано моделі освітнього середовища, розроблені зарубіжними та вітчизняними науковцями; розкрито сутність і зміст базових понять дослідження.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. і голов. ред. В.Т. Бусел. — К. ; Ірпінь : Перун, 2002. — 1426 с.

Выготский Л.С. Педагогическая психология / Л.С. Выготский; под ред. В.В. Давыдова. — М. : Педагогика, 1991. — 479 с.

Ващенко Л.М. Управління інноваційними процесами в загальній середній освіті регіону : моногр. / Л.М. Ващенко. — К. : Тираж, 2005. — 380 с.

Коменский Я.А. Великая дидактика / Я.А. Коменский // Педагогическое наследие. — 1989. — С. 11 — 105.

Концепція загальної середньої освіти // Інформ. зб. М-ва осв. і науки України. — 2002. — № 2. — С. 19.

Короткий словник з філософії / під заг. ред. І.В. Блауберга, І.К. Палиша. — 4-е вид. — М. : Політвидав, 1982. — 431 с.

Кремень В.Г. Освіта і наука в Україні — інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати / В.Г. Кремень. — К. : Грамота, 2005. — 448 с.

Ликов В. Єдність національного та загальнолюдського в спадщині Василя Сухомлинського / В. Ликов // Освіта і управління. — 2000. — № 3 — 4. — С.145 — 152.

Мартиненко С.М. Організаційно-педагогічні умови функціонування і розвитку середніх закладів освіти для здібних дітей : дис. … канд. пед. наук: 13.00.01 / С.М. Мартиненко. — К., 1999. — 231 с.

Островерхова Н. Моделювання в управлінській діяльності директора / Н. Островерхова // Директор шк. — 1999. — № 8 — 9. — С. 28 — 34.

Павлова Л.Д. Психологічне супроводження особистісно орієнтованого навчання / Л.Д. Павлова // Управління шк. — 2006. — № 34. — С. 16 — 17.

Пікельна В.С. Управлінські моделі в керівництві школою / В.С. Пікельна // Рад. шк. — 1989. — №6. — С. 56.

Савченко О.Я. Виступ на Міжнародної конференції, присвяченій 95-річчю від дня народження В. Сухомлинського / О.Я. Савченко. — К. : [б. в.], 2003.

Сисоєва С.О. Нариси з історії розвитку педагогічної думки : навч. посіб. / С.С. Сисоєва, І.В. Соколова. — К. : Центр навч. л-ри, 2003. — 308 с.

Сухомлинский В.А. Разговор с молодым директором школы : Избр. произв: в 5 т. / В.А. Сухомлинский. — К. : Рад. шк., 1980. — Т. 4. — 667 с.

Управление качеством образования : практико-ориентированная монография и методическое пособие / под ред. М.М. Поташника. —М. : Пед. общ. России, 2006. — 448 с.

Хоружа Л.Л. Етична компетентність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика : моногр. / Л.Л. Хоружа. — К. : Преса України, 2003. — 318 с.

Яковлев Е.В. Комплексное моделирование высшего ученого заведения / Е.В. Яковлев // Педагогіка. — 2001. — № 2. — С. 32 — 36.

Ясвин В.А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию / В.А. Ясвин. — М. : Смысл, 2001. — 365 с.

Downloads


Переглядів анотації: 673

Опубліковано

2013-04-17

Як цитувати

Мартиненко, С. М., & Жукова, А. Г. (2013). Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (18). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/15

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ