ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Людмила Василівна Козак

Анотація


У статті висвітлено проблемні питання забезпечення якості дошкільної освіти. Розглянуто сутність та особливості педагогічного моніторингу як технології управління якістю
освіти; розкрито мету, завдання, принципи, функції та етапи педагогічного моніторингу;
визначено критерії та показники оцінки якості управління освітнім процесом у закладах дошкільної освіти; висвітлено питання організації та запровадження моніторингу в систему
дошкільної освіти.


Ключові слова


контроль; критерій; моніторинг; моніторингове дослідження; педагогічний моніторинг; якість дошкільної освіти

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.