ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ — ЗАПОРУКА ЯКОСТІ ОСВІТИ

Анатолій Леонідович Стеблецький

Анотація


У статті здійснено аналіз характеру взаємодії суб’єктів освітнього процесу крізь призму
їхньої освітньої діяльності. Визначено структуру оптимальної самоорганізації освітньої діяльності суб’єктів. Зазначено наявність проблем у дослідженні якості освітньої діяльності.
Схарактеризовано умови і чинники, критерії, які визначають характер взаємодії суб’єктів
освітньої діяльності.
Умови розвитку освітнього процесу ЗВО визначаються його характером: заснований на дослідницькій основі, суб’єкт-суб’єктній взаємодії, практико орієнтований. Умови розвитку
взаємодії суб’єктів освітнього процесу визначаються взаємозумовленістю процесів, які є
основою самоорганізації їхньої освітньої діяльності. Важливими критеріями конструктивного характеру суб’єкт-суб’єктної взаємодії в освітньому процесі є доброзичливість, відкритість, неупередженість, прагнення до досконалості, пізнавальна активність.


Ключові слова


взаємодія; суб’єкти освітнього процесу; якість освіти; діяльність суб’єктів освітнього процесу; оперативний тестовий зріз

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.