НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Лариса Григорівна Горяна ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доцент кафедри філософії і освіти дорослих

Ключові слова:

здоров’язбережувальні технології, управлінське консультування, післядипломна педагогічна освіта

Анотація

У статті автор представляє науково-методичні уявлення щодо розв’язання науково-методичної проблеми організації управління впровадженням здоров’язбережувльних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти, розкриває сутність створення насиченого освітнього простору, адаптивного управління якісними процесами підвищення кваліфікації з урахуванням особливостей і специфіки збереження здоров’я усіх учасників навчально-виховного процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Лариса Григорівна Горяна, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доцент кафедри філософії і освіти дорослих

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Закон України «Про освіту». — К. : Генеза, 1996.

Закон України «Про загальну середню освіту» // Інф. зб. Міносвіти України. — 1995. — № 15. — Розділ ІV–V.

Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників України / Акт Кабінету Міністрів України. Наказ від 20 серпня 1993 року № 310.

Горяна Л.Г. Особливості впровадження здоров’язбережувальних технологій у шкільний простір (Поради щодо організації роботи експериментального майданчика): Науково-методичний посібник / Л.Г. Горяна. — К. : БТОВ «Вітас ЛТД», 2012. — 80 с.

Зуб’як Р.М. Управління якістю підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх учбових закладів сільської місцевості [Електронний ресурс] / Р.М. Зуб’як // Теорія і методика управління освітою. — 2009. — № 2. — Режим доступу : http://tme.umo.edu.ua

Єльникова Г. Розвиток управлінських функцій керівника загальноосвітнього навчального закладу / Г. Єльникова // Управління школою : Науково-методичний журнал. — К. ; Х. : «Основа», 2004. — № 33(81). — С. 2–7.

Чернишова Є.Р. Формування кадрового потенціалу навчальних закладів в системі післядипломної педагогічної освіти: науково-практичні основи: монографія / Є.Р. Чернишова ; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. — К. : Педагогічна думка, 2012. — 472 с.

Downloads


Переглядів анотації: 167

Опубліковано

2015-04-16

Як цитувати

Горяна, Л. Г. (2015). НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (22). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/50