Історична динаміка підвищення рівня професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції

Автор(и)

  • Ганна В’ячеславівна Брюханова Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

проблеми підготовки, професійні компетентності, компетентний фахівець з дизайну, виробнича практика

Анотація

Стаття присвячена виявленню основних проблем підвищення професійних компетентностей фахівців з дизайну друкованої продукції у вищих навчальних закладах. Сьогодні головним завданням національної системи освіти є її вдосконалення. Ми повинні зробити освіту більш глибокою, щоб наблизитися до міжнародних освітніх стандартів. Це вимагає підготовки высокопрофесійних спеціалістів на основі компетентнісного підходу, технічної підтримки, розробки ефективних методів у теорії і практиці професійної підготовки, впровадження інформаційних технологій і, можливо, додаткових інвестицій, що забезпечило б якнайшвидше вирішення цих проблем. Сферa діяльності дизaйнера стaє все ширшою, збaгaчується новими ідеями тa технологіями, дизайнерські спеціальності стaють все склaднішими для вивчення тa зaсвоєння. Основні засади успішного освоєння професії дизaйнера — осягнення всіх тонкощів її, ґрунтовна освіта, зaсвоєння нaйсклaдніших методів і прийомів, яких потребує робота фахівця. Використовуючи досвід провідних світових шкіл дизaйну, ці принципи, ідеї та технології мають лягти в основу системи дизайнерського навчання. Для досягнення необхідного рівня компетентності важливо, щоб студент у процесі освіти міг одержувати практичні навички на розвинутому багатопрофільному поліграфічному підприємстві, де є можливості професійної самореалізації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ганна В’ячеславівна Брюханова, Київський університет імені Бориса Грінченка

викладач кафедри дизайну Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка.

Посилання

Брюханова Г.В. Впровадження інформаційних технологій в освіту дизайнерів друкованої продукції в умовах росту інформаційного суспільства / Г.В. Брюханова // Педагогічний процес: теорія і практика (Збірник наукових праць). — Київ, 2014. — С. 45–49.

Брюханова Г.В. Професійна підготовка мaйбутніх фaхівців з дизaйну друковaної продукції в Україні: Історичний аспект / Г.В. Брюханова // Неперервна професійна освіта. Теорія і практика Наук.-метод. журнал. — Київ, 2015. — С. 113–116.

ЗАТ «Видавничий дім “Високий Замок”». (04.04.2013 p.). Богдан Дурняк — двічі професор. Отримано 12.02.2015 p. [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.wz.lviv.ua/ukraine/122579

Ильенко Е. Искусство создания книги / Е. Ильенко // Книжная торговля. — 1988. — № 9. — С. 44–45.

Косів В. Графічний дизайн в Україні: проблеми становлення національного стилю // Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції «Дизайн-освіта 2003: досвід, проблеми, перспективи», 24–28 березня 2003 р., м. Харків / за загал. ред. Даниленка В.Я. — Харків : ХДАДМ, 2003. — с. 312.

Годовой отчет украинского полиграфического института имени Ивана Федорова за 1974–1975 г. (1976)УПІ Івана Федорова. Справ постійного зберігання 2619, Архів Вищих органів влади., Львів.

Звіт про роботу Харківського художньо-промислового інституту за 1969–1971 н. р. (1972). Справ постійного зберігання 2619, Архів Вищих органів влади, Харків.

Downloads


Переглядів анотації: 186

Опубліковано

2016-04-13

Як цитувати

Брюханова, Г. В. (2016). Історична динаміка підвищення рівня професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (24). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/70

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ