МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Ключові слова:
особистість, майбутній фахівець, компетентність, самоосвітня компетентність, моделюванняАнотація
У статті розглянуто підходи до моделювання процесу формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців. Розкрито сутнісні характеристики понять «модель», «моделювання». Окреслено основні блоки (цільовий, змістовий, діагностико-результативний) моделі формування самоосвітньої компетентності майбутнього фахівця та взаємозв’язки між ними. Презентовано змістові компоненти самоосвітньої компетентності особистості: мотиваційно-ціннісний, когнітивно-рефлексивний, організаційно-діяльнісний. Схарактеризовано компетентнісний, системний, особистісно орієнтований, діяльнісний, синергетичний підходи, дотримання яких актуалізує досягнення позитивного результату у формуванні самоосвітньої компетентності. Визначено дидактичні принципи, що спрямовують освітній процес на досягнення успіху (системності й послідовності, проблемності, індивідуалізації, взаємозв’язку теоретичних знань і практичної діяльності, професійної спрямованості самоосвітньої діяльності). Представлено спецкурс «Самоосвітня компетентність особистості: сутність, особливості формування». Зроблено акцент на розвитку інформаційно-навчального середовища як стрижневого чинника формування самоосвітньої компетентності особистості.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Як цитувати
Тернопільська, В. І. (2017). МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/97
Номер
Розділ
НАУКОВІ РОЗВІДКИ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ