ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ: ПРОЕКТУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ

Автор(и)

  • Кіра Миколаївна Гнезділова Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, професор кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту

Ключові слова:

викладач вищої школи, корпоративна культура викладача вищої школи, педагогічна система, модель, модель педагогічної системи формування корпоративної культури викладачів, закономірності, принципи

Анотація

Серед актуальних проблем професійної підготовки майбутніх викладачів вищої школи недостатньо дослідженим залишається питання формування їх корпоративної культури. Розв’язання цієї проблеми можливо здійснити шляхом упровадження у процес магістерської підготовки майбутніх викладачів розробленої педагогічної системи. На підставі осмислення наукового доробку з питань побудови моделей, результатів проведеної дослідницько-експериментальної роботи автором проектується модель педагогічної системи формування корпоративної культури майбутніх викладачів вищої школи, яка репрезентована теоретико-методологічним, цільовим, змістово-процесуальним і контрольно-оцінювальним блоками.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Кіра Миколаївна Гнезділова, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, професор кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту

доктор педагогічних наук

Посилання

Исаева Т. Е. Педагогическая культура преподавателя как условие и показатель качества образовательного процесса в высшей школе: дис. на соискание научн. степени доктора педагогических наук : 13.00.01 / Татьяна Евгеньевна Исаева. — Ростов-на-Дону, 2003. — 427 c.

Коротков Е.М. Управление качеством образования: [учебное пособие для вузов] / Е.М. Коротков. — М. : Академический Проект: Мир, 2006. — 320 с.

Павелко Н.Н. Культурологическая парадигма теории профессионально-педагогической культуры преподавателя высшей школы: дис. на соискание научн. степени доктора культурологии : 24.00.01 / Надежда Николаевна Павелко. — Краснодар, 2004. — 441 c.

Памяти И. Канта [Електронний ресурс] // Новые педагогические парадигмы: вопросы дидактики и компетентность / [Романцов М.Г., Мельникова И.Ю., Даниленкова Г.Г. и др. ]. — М. : изд-во «Академия Естествознания», 2012. Научная электр. библиотека. Монографии. — Режим доступа : http://www.rae.ru/monographs/146

Педагогічна Конституція Європи: преамбула // Вища освіта України: теоретичний та науково-метод. часопис ; Інститут вищої освіти АПН України. — 2013. –№ 3. — К. : Ін-т вищої освіти АПН України. — С. 111–116.

Плотинский Ю.М. Модели социальных процессов : [учебное пособие для высш. уч. завед.] / Ю.М. Плотинский. — М. : Логос, 2001. — 296 с.

Подповетная Ю.В. Концепция развития научно-методической культуры преподавателя вуза : дис. на соискание научн. степени доктора пед. наук 13.00.08 / Юлия Валерьевна Подповетная. — Челябинск, 2012. — 400 с.

Ситникова М.И. Формирование культуры профессионально-педагогической самореализации преподавателя высшей школы : дис. на соискание научн. степени д-ра пед. Наук : 13.00.08 / Мария Ивановна Ситникова. — Белгород, 2008. — 406 с.

Downloads


Переглядів анотації: 180

Опубліковано

2015-04-16

Як цитувати

Гнезділова, К. М. (2015). ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ: ПРОЕКТУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (22). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/49