ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ВЕКТОРИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Ключові слова:
адаптивність, інтегративна особистісно-професійна якість, компетенція, майбутній учитель, мобільність, професійна мобільність, професійно-педагогічна мобільність, саморозвиток, соціальна мобільністьАнотація
У статті висвітлюються наукові позиції щодо актуалізації проблеми формування мобільності, багатомірності її досліджень. Особлива увага приділяється особливостям професійної мобільності у педагогічній сфері, зумовленим специфікою професійної діяльності, доцільності розгляду її як компонента соціальної мобільності. Для глибини наукового аналізу і практичної реалізації досліджуваного процесу акцент ставиться на необхідності класифікації мобільності, двоспрямованості професійної мобільності, універсальності цього інтегративного утворення, його незавершеності, виключній ролі професійної мобільності як особистісно-професійної якості педагога у розв’язанні завдань гуманізації освіти, мобілізації фахових компетенцій, прогнозуванні саморозвитку майбутнього вчителя.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2017-10-17
Як цитувати
Пріма, Р. М. (2017). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ВЕКТОРИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/102
Номер
Розділ
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ