ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ВЕКТОРИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Автор(и)

  • Раїса Миколаївна Пріма Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Ключові слова:

адаптивність, інтегративна особистісно-професійна якість, компетенція, майбутній учитель, мобільність, професійна мобільність, професійно-педагогічна мобільність, саморозвиток, соціальна мобільність

Анотація

У статті висвітлюються наукові позиції щодо актуалізації проблеми формування мобільності, багатомірності її досліджень. Особлива увага приділяється особливостям професійної мобільності у педагогічній сфері, зумовленим специфікою професійної діяльності, доцільності розгляду її як компонента соціальної мобільності. Для глибини наукового аналізу і практичної реалізації досліджуваного процесу акцент ставиться на необхідності класифікації мобільності, двоспрямованості професійної мобільності, універсальності цього інтегративного утворення, його незавершеності, виключній ролі професійної мобільності як особистісно-професійної якості педагога у розв’язанні завдань гуманізації освіти, мобілізації фахових компетенцій, прогнозуванні саморозвитку майбутнього вчителя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Раїса Миколаївна Пріма, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

професор кафедри педагогіки

Downloads


Переглядів анотації: 424

Опубліковано

2017-10-17

Як цитувати

Пріма, Р. М. (2017). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ВЕКТОРИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/102

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ