ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ВЕКТОРИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Authors

  • Раїса Миколаївна Пріма Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Keywords:

адаптивність, інтегративна особистісно-професійна якість, компетенція, майбутній учитель, мобільність, професійна мобільність, професійно-педагогічна мобільність, саморозвиток, соціальна мобільність

Abstract

У статті висвітлюються наукові позиції щодо актуалізації проблеми формування мобільності, багатомірності її досліджень. Особлива увага приділяється особливостям професійної мобільності у педагогічній сфері, зумовленим специфікою професійної діяльності, доцільності розгляду її як компонента соціальної мобільності. Для глибини наукового аналізу і практичної реалізації досліджуваного процесу акцент ставиться на необхідності класифікації мобільності, двоспрямованості професійної мобільності, універсальності цього інтегративного утворення, його незавершеності, виключній ролі професійної мобільності як особистісно-професійної якості педагога у розв’язанні завдань гуманізації освіти, мобілізації фахових компетенцій, прогнозуванні саморозвитку майбутнього вчителя.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Раїса Миколаївна Пріма, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

професор кафедри педагогіки

Published

2017-10-17

How to Cite

Пріма, Р. М. (2017). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ВЕКТОРИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (25). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/102