ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКА З ГЕНДЕРНИХ СТУДІЙ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • О. В. Мельниченко Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

гендерне навчання, гендерна нерівність, критичне мислення, міждисциплінарний зв’язок, практико-орієнтоване навчання

Анотація

У статті проаналізовано проблеми створення підручника з гендерного знання, спрямованого
на формування критичного мислення, подолання гендерних стереотипів та гендерної нерівності у процесі навчання у вищій школі. Автор зазначає, що в українській освіті існує проблема зі створення підручника з гендерних студій. Це пов’язано з тим, що наявні посібники мають чітку прив’язку до певних дисциплін: гендерна психологія, гендерна соціологія, гендерна педагогіка, гендерна журналістика тощо. Розкрито проблему вкорінення гендерних стереотипів у повсякденній практиці вишівського навчання, що й відображено у посібниках, які мають приховані та відкриті елементи статевої дискримінації. Розроблено модель посібника з гендерних студій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Freedom in the World 2014. Freedom House, about Ukraine [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.freedomhouse.org/report/freedom-world/2014/ukraine-0#.U9tj6PmSwbQ

Ґендерні медійні практики : навч. посіб. із ґендерної рівності та недискримінації для студ. вищ. навч. закл. / Заг. ред. С. Штурхецький. — К., 2014. — 206 с.

Henderson E. Gender Pedagogy. Teaching, Learning and Tracing Gender in Higher Education. Basingstoke, Palgrave Macmillan, 2015. P. 38. DOI:10.1057/9781137428493.0007.

Downloads


Переглядів анотації: 142

Опубліковано

2018-02-04

Як цитувати

Мельниченко, О. В. (2018). ПРОБЛЕМИ СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКА З ГЕНДЕРНИХ СТУДІЙ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (28). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/190

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ