Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату

Автор(и)

  • Ніна Руденко старший викладач кафедри початкової освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук https://orcid.org/0000-0002-6274-9311

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.3

Анотація

У статті сформульовано авторське означення поняття «інтерактивні технології» до застосування на уроках математики як сукупність і певну послідовність педагогічних методів, спрямованих на реалізацію дидактичної мети, активізацію суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу, що впливає на якість математичної підготовки учнів, активізацію їхньої мисленнєвої діяльності. Визначено структуру інтерактивного уроку математики в початковій школі: мотивація діяльності; оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів; надання необхідної інформації; інтерактивна вправа; рефлексія; оцінювання результатів уроку. Дібрано інтерактивні технології, які доцільно застосовувати на уроках математики в початкових класах НУШ, та класифіковано їх за дидактичною метою і цільовим призначенням.
Ключові слова: початкова школа, урок математики, інтерактивні технології навчання, технологічний підхід, структура інтерактивного уроку математики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Математика. Начальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи [Електронний ресурс]. — Режим доступу : https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli

Пометун О.І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посіб. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко. — Київ : Вид-во А.С.К., 2004. — 192 с.

Савченко О.Я. Дидактика початкової школи : підруч. для вищ. навч. закл. / О.Я. Савченко. — Київ : Грамота, 2013. — 504 с.

Giorgdze M, Dgebuadze M. Interactive teaching methods: challenges and perspectives. Ijaedu-International E-Journal of Advances in Education. 544–548. 10.18768/ijaedu.370419, doi: 10.18768/ijaedu.370419

Downloads


Переглядів анотації: 473

Опубліковано

2019-10-10

Як цитувати

Руденко, Н. (2019). Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (32), 22–28. https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.3

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ