Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях

Автор(и)

  • О. Бровко доктор філол. наук, професор, завідувач кафедри української літератури і компаративістики Київського університету імені Бориса Грінченка, https://orcid.org/0000-0001-7519-4725
  • Т. Вірченко доктор філол. наук, професор кафедри української літератури і компаративістики Київського університету імені Бориса Грінченка, ORCID iD 0000-0001-7953-2285 t.virchenko@kubg.edu.ua Козлов Р. А. доктор філол. наук, професор кафедри української літератури і компаративістики Київського університету імені Бориса Грінченка, https://orcid.org/0000-0001-7953-2285
  • Р. Козлов доктор філол. наук, професор кафедри української літератури і компаративістики Київського університету імені Бориса Грінченка, https://orcid.org/0000-0001-5912-9106
  • О. Груздьова викладач циклової комісії з видавничої справи, культури та української філології Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка https://orcid.org/0000-0001-7519-4725
  • Н. Розінкевич викладач циклової комісії з видавничої справи, культури та української філології Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка https://orcid.org/0000-0002-7292-1015

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.5

Анотація

У сучасному динамічному світі ЗВО має нові виклики, однією з відповідей на які є впровадження практико-орієнтованого навчання. У Положенні про організацію навчального процесу в Київському університеті імені Бориса Грінченка окреслена схема реалізації такого підходу: «Аудиторія — центри компетентностей — бази практик». У дослідженні акцент робиться на реалізації практико-орієнтованого навчання в Центрі компетентностей «Літературний театр». Вивчення студентських очікувань дає змогу з’ясувати, що на першому курсі вони віддають перевагу індивідуальному особистісному розвитку над професійним становленням. Театралізовані екскурсії — новий проект Університетського коледжу. Театралізовані дійства синтезують реальну дійсність і художню творчість, органічно поєднують
40 Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
Pedagogical education: theory and practice. Psychology. Pedagogy
у собі мистецтво, діяльність і просвітництво, здійснюючи соціальну, пізнавальну, виховну та компенсаційну функції. Сценічна читка — одна із форм роботи зі студентами філологічних і нефілологічних спеціальностей. Саме вона допомагає подолати первинний опір тексту, написаного у модерній / постмодерній стилістиці.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Вишневський А. Клаптикова порода. П’єси. Рівне: Азалія, 2006. 192 с.

Горбенко Г.В. Практико-орієнтоване навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2015. Вип. 4 (45). С. 64–69.

Горбенко Г.В. Практико-орієнтоване навчання під час підготовки бакалаврів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Інтегровані комунікації. 2018. № 1 (4). С. 80–86.

Майковська В. Практико-орієнтоване навчання як засіб професіоналізації підготовки майбутніх фахівців в Україні. Проблеми інженерно-педагогічної освіти. 2016. № 50–51. С. 161–167.

Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2018/2019 навчальному році. URL: https://www.schoollife.org.ua/metodychni-rekomendatsiyi-shhodo-vykladannya-v-pochatkovij-shkoli-u-2018-2019-navchalnomu-rotsi

Збірник наукових праць • № 32, 2019 р. ISSN 2311–2409 (Print) ISSN 2312–2009 (Online) 45

DOI: 10.28925/2311-2409.2019.32

Нова українська школа. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola

Положення про організацію освітнього процесу в Київському університеті імені Бориса Грінченка. URL: http://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/nmc.nd/polozennia_osv_protses_2018_n.pdf

Сафарян С. Засоби театральної педагогіки в процесі формування педагогічної майстерності. Іноземні мови в школах України. 2014. № 4. С. 8–16.

Середа Н.В. Елементи театральної педагогіки у формуванні педагогічної майстерності. Теорія і практика управління соціальними системами. 2011. № 2. С. 48–54.

Downloads


Переглядів анотації: 85

Опубліковано

2020-12-01

Як цитувати

Бровко, О., Вірченко, Т., Козлов, Р., Груздьова , О., & Розінкевич , Н. (2020). Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (32). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.5

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР