Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.5Анотація
У сучасному динамічному світі ЗВО має нові виклики, однією з відповідей на які є впровадження практико-орієнтованого навчання. У Положенні про організацію навчального процесу в Київському університеті імені Бориса Грінченка окреслена схема реалізації такого підходу: «Аудиторія — центри компетентностей — бази практик». У дослідженні акцент робиться на реалізації практико-орієнтованого навчання в Центрі компетентностей «Літературний театр». Вивчення студентських очікувань дає змогу з’ясувати, що на першому курсі вони віддають перевагу індивідуальному особистісному розвитку над професійним становленням. Театралізовані екскурсії — новий проект Університетського коледжу. Театралізовані дійства синтезують реальну дійсність і художню творчість, органічно поєднують
40 Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
Pedagogical education: theory and practice. Psychology. Pedagogy
у собі мистецтво, діяльність і просвітництво, здійснюючи соціальну, пізнавальну, виховну та компенсаційну функції. Сценічна читка — одна із форм роботи зі студентами філологічних і нефілологічних спеціальностей. Саме вона допомагає подолати первинний опір тексту, написаного у модерній / постмодерній стилістиці.
Завантаження
Посилання
Вишневський А. Клаптикова порода. П’єси. Рівне: Азалія, 2006. 192 с.
Горбенко Г.В. Практико-орієнтоване навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2015. Вип. 4 (45). С. 64–69.
Горбенко Г.В. Практико-орієнтоване навчання під час підготовки бакалаврів Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. Інтегровані комунікації. 2018. № 1 (4). С. 80–86.
Майковська В. Практико-орієнтоване навчання як засіб професіоналізації підготовки майбутніх фахівців в Україні. Проблеми інженерно-педагогічної освіти. 2016. № 50–51. С. 161–167.
Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2018/2019 навчальному році. URL: https://www.schoollife.org.ua/metodychni-rekomendatsiyi-shhodo-vykladannya-v-pochatkovij-shkoli-u-2018-2019-navchalnomu-rotsi
Збірник наукових праць • № 32, 2019 р. ISSN 2311–2409 (Print) ISSN 2312–2009 (Online) 45
DOI: 10.28925/2311-2409.2019.32
Нова українська школа. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola
Положення про організацію освітнього процесу в Київському університеті імені Бориса Грінченка. URL: http://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/nmc.nd/polozennia_osv_protses_2018_n.pdf
Сафарян С. Засоби театральної педагогіки в процесі формування педагогічної майстерності. Іноземні мови в школах України. 2014. № 4. С. 8–16.
Середа Н.В. Елементи театральної педагогіки у формуванні педагогічної майстерності. Теорія і практика управління соціальними системами. 2011. № 2. С. 48–54.