ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • В. Скачкова студентка КЗВО КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж», спеціальності «Початкова освіта» https://orcid.org/0000-0001-8107-7322

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.14

Анотація

У статті висвітлено ставлення сучасного суспільства до особистості, що вкотре висуває дуже високі вимоги до особистісного розвитку підростаючого покоління. Також виявлені та розкриті психолого-педагогічні умови розвитку особистості учнів початкових класів. Доведено, що дітей потрібно сприймати як цілісну особистість, розуміти природу особистості учня початкових класів, внутрішні механізми його розвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Савченко О.Я. Уміння вчитися як ключова компетентність загальної середньої освіти / О.Я. Савченкоченко // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи / за заг. ред. О.В. Овчарук. — К. : К.І.С., 2005.

Можаєва О.М. Формування і розвиток основних компетентностей особистості в початковій школі / О.М. Можаєва // Початкова освіта. — 2009. — № 32. — С. 9–13.

Сапунова Л.А. Розвиток пізнавальної активності учнів початкових класів у навчальному процесі / Л.А. Сапунова // Таврійський вісник освіти. — 2013. — № 1 (41). — С. 205–210.

Савченко О.Я. Компетентнісна спрямованість нових навчальних програм для початкової школи / О.Я. Савченко // Початкова школа. — 2012. — № 8. — С. 1–6.

Бех І. Принципи інноваційної освіти / І. Бех // Освіта і управління. — 2005. — Т. 8. — С. 7–21.

Овчарук О.Л. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти / О.Л. Овчарук // Стратегія реформування освіти в Україні: рекомендації з освітньої політики. — К. : К.І.С., 2003. — 296 с.

Кушуріна Л.С. Роль самоосвіти в підвищенні професійної компетентності педагога / Л.С. Кушуріна // Завучу. Усе для роботи: наук.-метод. журн. — 2010. — № 4. — С. 25–30.

Залізко І.О. Від компетентного вчителя до компетентного учня / І.О. Залізко // Завучу. Усе для роботи: наук.-метод. журн. — 2010. — № 4. — С. 12–22.

Галузяк В.М. Сутнісні ознаки суб’єктності особистості / В.М. Галузяк // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки. — К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2005. — № 6 (30), ч. 1. — С. 262–267.

Сисоєва С.О. Творчий розвиток учнів у контексті особистісно орієнтованого навчання / С.О. Сисоєва // Гуманітарні науки. — 2001. — № 1. — С. 110–118.

Галузяк В.М. Основні характеристики ефективного стилю педагогічного спілкування / В.М. Галузяк // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. — Кіровоград : РВЦ КДПУ ім. В. Винниченка, 2001. — Вип. 32, ч. ІІ. — С. 30–34.

Боднар А.Я. Шляхи формування пізнавального інтересу особистості в процесі професійного самовизначення / А.Я. Бондар, Н.Г. Макаренко // Наукові записки НаУКМА. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. — 2014. — Т. 162. — С. 32–37.

Downloads


Переглядів анотації: 252

Опубліковано

2019-10-10

Як цитувати

Скачкова, В. (2019). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (32), 98–103. https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.14

Номер

Розділ

НАУКОВІ РОЗВІДКИ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ