Міжкультурність та її конотації у галузі освіти: пошук академічних парадигм
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409Анотація
У статті йдеться про постійну присутність людського чинника у процесі міжкультурного
діалогу з навколишнім світом, що випливає з права людини на проголошення і поширення своїх
поглядів. На основі вивчення критичної літератури передбачено додаткові рівні розвитку осо-
бистості з особливим акцентом на освітній конотації.
Завантаження
Посилання
Bednarek S. Problem wielokulturowości we współczesnej polskiej refleksji humanistycznej //
Teraźniejszość — Człowiek — Edukacja. — Nr 3, 1999. — S. 65–70.
Koć-Seniuch G. Nauczyciel wobec dialogu kultur // Edukacja międzykulturowa. Red. J. Nikitorowicz. —
Białystok: Trans Humana, 1995. — S. 462.
Korporowicz L. Formowanie osobowości w procesie komunikacji wewnątrzkulturowej
i międzykulturowej // Kultura i Społeczeństwo. — Nr 4, 1991. — S. 128–138.
Kotusiewicz A. Dylematy pluralizmu w edukacji // Edukacja międzykulturowa. Red. J. Nikitorowicz. —
Białystok: Trans Humana, 1995. — S. 177–192.
Kwieciński Z. Tropy-ślady-próby. Studia i szkice w pedagogii pogranicza. — Poznań — Olsztyn:
Wydawnictwo Edytor, 2000. — 466 s.
Markowska D. Teoretyczne podstawy edukacji międzykulturowej // «Kwartalnik Pedagogiczny». —
Nr 4, 1990. — S. 108–117.
Melosik Z. Współczesne amerykańskie spory edukacyjne. — Poznań: Wydawnictwo UAM, 1994. —
s.
Nikitorowicz J. (a) Edukacja międzykulturowa. — Białystok: Trans Humana, 1995. — 462 s.