Міжкультурність та її конотації у галузі освіти: пошук академічних парадигм

Автор(и)

  • Маріуш Бродніцкі ад’юнкт відділення історії науки, освіти і виховання Інституту педагогіки Гданського університету, проректор Європейського інституту в Сопоті (Республіка Польща), кандидат педагогічних наук https://orcid.org/0000-0002-7622-8787

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311–2409

Анотація

У статті йдеться про постійну присутність людського чинника у процесі міжкультурного
діалогу з навколишнім світом, що випливає з права людини на проголошення і поширення своїх
поглядів. На основі вивчення критичної літератури передбачено додаткові рівні розвитку осо-
бистості з особливим акцентом на освітній конотації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bednarek S. Problem wielokulturowości we współczesnej polskiej refleksji humanistycznej //

Teraźniejszość — Człowiek — Edukacja. — Nr 3, 1999. — S. 65–70.

Koć-Seniuch G. Nauczyciel wobec dialogu kultur // Edukacja międzykulturowa. Red. J. Nikitorowicz. —

Białystok: Trans Humana, 1995. — S. 462.

Korporowicz L. Formowanie osobowości w procesie komunikacji wewnątrzkulturowej

i międzykulturowej // Kultura i Społeczeństwo. — Nr 4, 1991. — S. 128–138.

Kotusiewicz A. Dylematy pluralizmu w edukacji // Edukacja międzykulturowa. Red. J. Nikitorowicz. —

Białystok: Trans Humana, 1995. — S. 177–192.

Kwieciński Z. Tropy-ślady-próby. Studia i szkice w pedagogii pogranicza. — Poznań — Olsztyn:

Wydawnictwo Edytor, 2000. — 466 s.

Markowska D. Teoretyczne podstawy edukacji międzykulturowej // «Kwartalnik Pedagogiczny». —

Nr 4, 1990. — S. 108–117.

Melosik Z. Współczesne amerykańskie spory edukacyjne. — Poznań: Wydawnictwo UAM, 1994. —

s.

Nikitorowicz J. (a) Edukacja międzykulturowa. — Białystok: Trans Humana, 1995. — 462 s.

Downloads


Переглядів анотації: 87

Опубліковано

2019-10-10

Як цитувати

Бродніцкі, М. . (2019). Міжкультурність та її конотації у галузі освіти: пошук академічних парадигм. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (31), 4–8. https://doi.org/10.28925/2311–2409

Номер

Розділ

ЄВРОПЕЙСЬКІ НАУКОВІ СТУДІЇ