ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З КЛІПОВИМ МИСЛЕННЯМ ЗАСОБАМИ ІКТ
Анотація
У статті розглядається феномен кліпового мислення і вплив на його формування і розвиток
сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, позитивні та негативні аспекти прояву клі-
пового мислення у дітей, обґрунтовується його багатофакторна детермінованість і необхідні
умови подолання.
Для отримання результату був проведений аналіз існуючих наукових поглядів і підходів
до навчання дітей з переважанням кліпового мислення. Розглянуто існуючі погляди на кліпове
мислення як вітчизняних, так і зарубіжних авторів, його різні освітні, психологічні та філософ-
ські аспекти. У результаті синтезу цих підходів з урахуванням доробок автора були розроблені
пропозиції щодо вирішення проблем використання ІКТ при навчанні дітей з кліповим мисленням.
Завантаження
Посилання
Азаренок Н.В. Клиповое сознание и его влияние на психологию человека в современном мире :
мат. Всерос. юбилейной науч. конф., посвященной 120-летию со дня рождения С.Л. Рубинштейна
«Психология человека в современном мире». Том 5. Личность и группа в условиях социальных
изменений / Отв. ред. А.Л. Журавлев. М. : Изд-во «Институт психологии РАН», 2009. С. 110–112.
Бабаєва Ю.Д., Войскунський А.Е. Психологічні наслідки інформатизації // Психол. журн. 1998.
№ 1. С. 88–100.
Гіренок Ф.І. Антропологічні конфігурації філософії // Філософія науки. Синергетика реальності.
М. : ІФ РАН, 2002. С. 415–120.
Захарова І.Г. Інформаційні технології в освіті / І.Г. Захарова. М . : Академія, 2007. 192 с.
Зінченко В.П. Психологічні основи педагогіки (Психолого-педагогічні основи побудови системи
розвивального навчання Д.Б. Ельконіна — В.В. Давидова) : навч. посібник. М. : Гардарика, 2002.
с.
Пудалов А.Д. Кліпове мислення — сучасний підхід до пізнання // Сучасні технології та науково-
технічний прогрес : зб. науч. статей. М. : ІФ РАН, 2011. C. 34–37.
Семеновських Т.В. Феномен кліпового мислення в освітньому середовищі // Наукознавство.
Едукологія і педагогіка. 2014. № 5(24). С. 17–23.
Тоффлер Е. Шок майбутнього / Пер. з англ. М. : ACT, 2002. 57 с.
Рубінштейн С.Л. Основи загальної психології. СПб. : Пітер, 2000. 712 с.