ОРГАНІЗІЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МОРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У КОНТЕКСТІ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • С. Камінська аспірантка кафедри теорії та історії педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка, https://orcid.org/0000-0002-2968-1677
  • О. Тирон доцент кафедри мовних дисциплін, Державного університету інфраструктури та технологій, кандидат психологічних наук, https://orcid.org/0000-0003-4428-5784

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2022.3814

Анотація

У сучасних педагогічних джерелах представлено різноманітні підходи до навчання іноземної мови, яка розглядається як засіб розвитку професійної компетентності. Водночас бракує системати- зованих педагогічних досліджень концептуальних засад опанування професійної англійської мови з використанням технологій онлайн навчання.

Впровадження онлайн навчання як інструменту та засобу для навчання та вивчення англійської мови (у нашому дослідженні «Професійної англійської для майбутніх фахівців морського тран- спорту») може бути успішним за різних психолого-педагогічних умов. Пропонуємо власну модель психолого-педагогічних умов ефективного використання он-лайн технологій при впровадженні дистанційної та змішаної форм у навчальній та позанавчальній роботі вищого навчального закладу освіти. З цією метою ми узагальнили досвід роботи кафедри іноземних мов Державного університету інфраструктури та технологій з 2018 по 2022 роки. Ця модель включає основні психолого-педагогічні теорії, які є основою для впровадження онлайн навчання. Визначено психо- логічні процеси, задіяні в цьому типі освітньої технології. Основним внеском нашого дослідження є виявлення психологічних бар’єрів для ефективної адаптації до дистанційного навчання з вико- ристанням інформаційних технологій. Ми запропонували практичні рекомендації викладачам іноземої мови, які використовують цю технологію в навчальному процесі та позанавчальній роботі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Alonso, F. (2005) “An instructional model for web-based e-learning education with a blended learning process approach”, British Journal of Educational Technology; Mar, Vol. 36/2, 217-235.(eng).

Assel, M.(1995). La enseñanza de lenguas asistida por ordenador en Goethe institute. In: Ruiperez,G. (ed.), Enseñanza de lenguas y traducción con ordenadores . Madrid: Ediciones Pedagógicas, 63–73. (esp).

Ausubel, D. P. (1960). The use of advance organizers in the learning and retention of meaningful verbal material. Journal of Educational Psychology, 51, 267–272. Ausubel, D. P. (1974). Educational psychology: A cognitive view. New York: Holt, Rinehart & Winston. (eng).

Cantos, P.(1995). Incidencia del uso de actividades para la enseñanza de inglés asistida por ordenador en la motivación de los discentes. In: Ruipérez, G. (ed.), Enseñanza de lenguas y traducción con ordenadores

. Madrid: Ediciones Pedagógicas, 49–62. (esp).

Craik, F.I.M., & Lockhart, R. S. (1972). Levels of processing: A framework for memory research. Journal of Verbal Learning and Verbal Behavior, 11, 671–684. (eng).

Dictionary-handbook on professional pedagogy. Under the editorship A. V. Semenova. Odesa: Palmyra, 2006. 221p. (ukr).

Ellis, R. (1997). Second Language Acquisition. New York: Oxford University Press. (eng).

Gallego, D.J. and Alonso, C.M.(1999). El ordenador como recurso didáctico. Madrid: Universidad Nacional de Educación a Distancia. (esp).

Gallivan, M. J., V. K. Spitler, and M. Koufaris. (2005). “Does Information Technology Training Really Matter? A Social Information Processing Analysis of Coworkers’ Influence on IT Usage in the Workplace.” Journal of Management Information System 22 (1): 153–192. (eng).

Hung, D., Looi,, C. K., & Koh, T. S. (2004). Situated cognition and communities of practice: First- person ‘lived experiences’ vs. third-person perspectives. Educational Technology & Society, 7(4), 193–200. (eng).

Mangen, A, Walgermo, B R and Brønnick, K (2013). Reading Linear Texts on Paper Versus Computer Screen: Effects on Reading Comprehension. International Journal of Educational Research 58: 61–68, DOI: https://doi.org/10.1016/j.ijer.2012.12.002 (eng).

Pritchard, B. (2004). A Survey of maritime English teaching materials: a report on the current state of the art . Tokyo: International Association of Maritime Universities. http://iamu-edu.org (eng).

Phillips, D. C. (2005). Theories of teaching and learning. In A companion to the philosophy of Education. Blackwell Synergy: Online Journals for Learning, Research, and Professional Practice. (esp).

Ruipérez, G.(1995). El ordenador en la enseñanza de lenguas. In: Ruipérez, G. (ed.), Enseñanza de lenguas y traducción con ordenadores . Madrid: Ediciones Pedagógicas, 25–48. (esp).

Skinner, B. F. (1974). About behaviorism. New York: Knopf. 276р. eng).

Taylor, R.P. (ed) (1980). The Computer in the School: Tutor, Tool, Tutee. New York: Teacher’s College Press. 288р. (eng).

Thorndike, E. L. (1913). Educational psychology: The psychology of learning. New York: Teachers College Press. 327р. (eng).

Vygotsky, L. (1978) Mind in Society, Cambridge, MA: Harvard University Press. (eng).

Yarmachenko M. D. Pedagogical dictionary. K.: Ped. dumka, 2001. 561p. (ukr).

Downloads


Переглядів анотації: 86

Опубліковано

2022-11-03

Як цитувати

Камінська, С., & Тирон, О. (2022). ОРГАНІЗІЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МОРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У КОНТЕКСТІ ОНЛАЙН НАВЧАННЯ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (38 (2), 90–96. https://doi.org/10.28925/2311-2409.2022.3814