Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2023.396Анотація
У статті представлено особливості підготовки студентів-педагогів у цифрову епоху,
зокрема до використання імерсивних технологій у навчанні іноземних мов. Аналіз змісту такої підго-
товки майбутніх педагогів ґрунтується на досвіді навчання студентів спеціальності 012 «Дошкільна
освіта» Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка саме в час-
тині оволодіння ними дисципліни «Сучасні технології навчання іноземної мови дітей дошкільного віку».
Представлене дослідження пояснює поняття імерсивних технологій як загального терміну та струк-
турної одиниці цифрових технологій і розглядає вищезазначені технології у викладанні іноземних мов,
а також підкреслює вплив їх використання в епоху цифрових технологій і описує визначений освітній
потенціал. Чотири основні технології занурення згадуються та пояснюються. Обговорено переваги
використання імерсивних технологій у викладанні та вивченні іноземних мов. У статті використо-
вуються загальнонаукові аналітичні методи. Основним методом узагальнення досвіду впровадження
імерсивних технологій у сфері навчання іноземних мов є аналіз літератури. Отримані результати
підкреслюють необхідність подальшого дослідження професійної підготовки майбутніх учителів
до використання імерсивних технологій у навчанні іноземних мов, зокрема аспекту їх готовності
до впровадження зазначених технологій у майбутню професійну діяльність.