Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій

Автор(и)

  • Ю. Руднік кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов та методики, Факультет педагогічної освіти Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-5171-4762

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.396

Анотація

У статті представлено особливості підготовки студентів-педагогів у цифрову епоху,
зокрема до використання імерсивних технологій у навчанні іноземних мов. Аналіз змісту такої підго-
товки майбутніх педагогів ґрунтується на досвіді навчання студентів спеціальності 012 «Дошкільна
освіта» Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка саме в час-
тині оволодіння ними дисципліни «Сучасні технології навчання іноземної мови дітей дошкільного віку».
Представлене дослідження пояснює поняття імерсивних технологій як загального терміну та струк-
турної одиниці цифрових технологій і розглядає вищезазначені технології у викладанні іноземних мов,
а також підкреслює вплив їх використання в епоху цифрових технологій і описує визначений освітній
потенціал. Чотири основні технології занурення згадуються та пояснюються. Обговорено переваги
використання імерсивних технологій у викладанні та вивченні іноземних мов. У статті використо-
вуються загальнонаукові аналітичні методи. Основним методом узагальнення досвіду впровадження
імерсивних технологій у сфері навчання іноземних мов є аналіз літератури. Отримані результати
підкреслюють необхідність подальшого дослідження професійної підготовки майбутніх учителів
до використання імерсивних технологій у навчанні іноземних мов, зокрема аспекту їх готовності
до впровадження зазначених технологій у майбутню професійну діяльність.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 47

Опубліковано

2023-05-14

Як цитувати

Руднік, Ю. (2023). Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (39 (1), 40–44. https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.396