Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка.
Про нас
Про журнал
Індексування Видання
Інформація
Автору
Подання
Рецензенту
Контакти
Оплата
Редакційна політика
Редакційний штат
Етична політика журналу
Політика рецензування
Політика відкритого доступу
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 39 (1) (2023): Педагогічна освіта:теорія і практика. Психологія. Педагогіка
№ 39 (1) (2023): Педагогічна освіта:теорія і практика. Психологія. Педагогіка
Зміст...
Contents...
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2023.39
Опубліковано:
2023-06-23
Весь випуск
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Освітологічні витоки становлення ціннісної парадигми сучасної педагогіки
Л. Хоружа
6-11
Переглядів анотації: 90 | Завантажень PDF: 110
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.391
pdf
Модель інноваційної особистості: структурно-динамічний підхід
В Желанова
12-18
Переглядів анотації: 120 | Завантажень PDF: 131
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.392
pdf
Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти
І. Леонтьєва
19-24
Переглядів анотації: 72 | Завантажень PDF: 186
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.393
pdf
Змішане навчання як стратегія адаптації освітнього процесу в школі до війни
О. Ліннік
25-32
Переглядів анотації: 136 | Завантажень PDF: 492
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.394
pdf
ЄВРОПЕЙСЬКІ НАУКОВІ СТУДІЇ
Навчання мови білінгвальних учнів засобом книжок-картинок: багатовимірне дослідження у Греції
І. Пападопулос І., Н. Кошарна
33-39
Переглядів анотації: 51 | Завантажень PDF: 72
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.395
pdf (English)
Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій
Ю. Руднік
40-44
Переглядів анотації: 58 | Завантажень PDF: 63
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.396
pdf (English)
Використання методу метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови у закладах вищої освіти
С. Соколовська
45-50
Переглядів анотації: 39 | Завантажень PDF: 71
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.397
pdf (English)
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів
С. Паламар, Л. Нежива
51-58
Переглядів анотації: 95 | Завантажень PDF: 112
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.398
pdf
Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності
Т. Пономаренко, М. Науменко
59-66
Переглядів анотації: 203 | Завантажень PDF: 84
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.399
pdf
Підготовка майбутніх учителів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі
О. Бурко, І. Василенко
67-72
Переглядів анотації: 124 | Завантажень PDF: 132
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.3910
pdf
Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих
М. Козир, А. Іващенко
73-79
Переглядів анотації: 107 | Завантажень PDF: 127
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.3911
pdf
Реалізація принципів травма-інформованого середовища на уроках англійської мови у початкових класах: метааналіз зарубіжних практик
Т. Головатенко
80-86
Переглядів анотації: 69 | Завантажень PDF: 100
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.3912
pdf
ПСИХОЛОГІЯ І СОЦІОЛОГІЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ НАУКИ
Гендерні стереотипи: сутність, види та вплив на самореалізацію жінок різного віку
О. Коханова, Є. Бурячок
87-93
Переглядів анотації: 252 | Завантажень PDF: 153
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.3913
pdf
НАУКОВІ РОЗВІДКИ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ
Використання цифрових технологій для розвитку дітей з аутизмом
П. Корня
94-101
Переглядів анотації: 129 | Завантажень PDF: 255
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311–2409.2023.3914
pdf
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Developed By
Open Journal Systems
Мова
English
Українська