Імерсивні технології як сучасна освітня стратегія підготовки майбутніх фахівців.
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2024.427Анотація
Імерсивні технології, такі як віртуальна реальність (VR), доповнена реальність (AR) і змішана реальність (MR), революціонізують сучасну освіту, забезпечуючи інтерактивне освітнє середовище, засноване на досвіді. У цій статті розглядається вплив цих технологій на підготовку фахівців у різних
галузях, включаючи охорону здоров’я, інженерну, педагогічну та професійно-технічну освіту. Імерсивні
інструменти покращують залученість студентів, практичні навички та критичне мислення, моделюючи сценарії реального світу в безпечному та контрольованому середовищі. Крім того, вони пропонують персоналізований досвід навчання, сприяють співпраці та долають розрив між теоретичними
знаннями та практичним застосуванням. Університети в усьому світі все частіше застосовують
технології занурення, щоб модернізувати викладання та покращити результати навчання. Ці інструменти забезпечують динамічний, захоплюючий досвід, який дозволяє студентам взаємодіяти
зі складним матеріалом поза межами традиційних методів у класі. Інтерактивне навчання покращує
концентрацію та запам’ятовування знань. Висвітлюються основні принципи побудови занурювального освітнього середовища. Зі швидким розвитком цифрових інструментів інтеграція занурювальних технологій покращує експериментальне навчання, сприяє взаємодії та поєднує теоретичні знання з практичними навичками. Дослідження визначає ключові завдання, зокрема аналіз педагогічного
впливу, оцінку ефективності цих інструментів та визначення викликів. Результати дослідження підкреслюють покращення результатів навчання, мотивації та критичного мислення серед студентів.
У статті робиться висновок про те, що технології занурення є важливими для сучасної освіти, готуючи спеціалістів до динамічного, орієнтованого на технології робочого середовища. У контексті
стрімкого технологічного розвитку ці інструменти пропонують нові освітні можливості, сприяючи
інтерактивному навчанню на досвіді та долаючи розрив між теоретичними знаннями та практичним застосуванням. Мета дослідження — оцінити ефективність імерсивних технологій у покращенні
залученості студентів, утриманні та набутті навичок. Основні завдання включають визначення педагогічних переваг, оцінку проблем і дослідження їх практичної інтеграції. Результати досліджень показують, що захоплююче середовище покращує мотивацію, здатність вирішувати проблеми та критичне мислення. Дослідження робить висновок, що технології занурення є важливим компонентом сучасних освітніх стратегій, озброюючи майбутніх спеціалістів компетенціями, необхідними в галузях,
що розвиваються, орієнтованих на технології.
Завантаження
Посилання
REFERENCES
Bosa, V. P. (2020). The Use of Immersive Learning Methods and the Case Method in the Professional
Training of Philologists. Innovative Pedagogy, Vol. 29, T. 1, pp. 43–48 [in Ukrainian].
Chemerys, H. et al (2021). Strategy for Implementing Immersive Technologies in the Professional
Training Process of Future Designers. Journal of Physics: Conference Series. IOP Publishing, 1933 (2021)
[in English].
Dymova, I. (2022). Immersive Approach in the System of University Education. Current Issues
of Humanitarian Sciences, 48(1), pp. 289–293 [in Ukrainian].
Elmqaddem, N. (2019). Augmented Reality and Virtual Reality in Education. Myth or Reality?
International Journal of Emerging Technologies in Learning, 14(3), 234–242 [in English].
https://doi.org/10.3991/ijet.v14i03.9289
Ferrante, D. (2017). Kickin’ It New School. A cutting-edge classroom simulator at UCF is helping
educators become better teachers [in English].
https://www.ucf. edu/pegasus/kickin-new-school
Herrera, F., Bailenson, J., Weisz, E., Ogle, E., & Zak, J. (2018). Building Long-Term Empathy: A large-scale
comparison of traditional and virtual reality perspective-taking. In Plos One (Vol. 13, Issue 10) [in English].
https://doi.org/10.1371/journal. pone.0204494
Lege, R., & Bonner, E. (2020). Virtual Reality in Education: The promise, progress, and challenge.
[in English].
Palamar, S. P., Bielienka, G. V., Ponomarenko, T. O., Kozak, L. V., Nezhyva, L. L., & Voznyak, A. V. (2021).
Formation of readiness of future teachers to use augmented reality in the educational process of preschool
and primary education. CEUR Workshop Proceedings [in English].
Popova, L. M. (2022). Formation of Media Literacy as an Actual Component of the Transversal
Competence of the Future Teacher. Educational Scientific Space, National Pedagogical Dragomanov
University, Vol. 3 (2–2022). Kyiv: Lira - K. Publishing House, pp. 91–99 [in English].
https://doi.org/10.31392/ONP.2786-6890.3(2).2022.10
Palamar, S., Brovko, K., & Semerikov, S. (2023). Enhancing Foreign Language Learning in Ukraine:
Immersive Technologies as Catalysts for Cognitive Interest and Achievement Information. Technology and
Implementation (IT&I-2023), November 20–21, 2023, Kyiv, pp. 69–81 [in English].
Yaremchuk, N., Nazar, S. (2021). Pedagogical Conditions for the Formation of Virtual Educational
Space of a Higher Education Institution. Youth & Market, 7–8 (193–194), pp. 54–61 [in Ukrainian].
Kolmakova, E. O. (2022). Immersive technologies as a modern educational strategy for training future
specialists. Ukrainian Studies in the European Context, 5, pp. 177–182 [in Ukrainian].
Tkach, Yu. (2017). VR-Technology as a Method and Means of Training. Educational Discourse,
–4 (17–18), pp. 309–322 [in Ukrainian].
https://od.kubg.edu.ua/index.php journal/article/download/444/392/1251
Khmelnytska, O. (2023). Application of Immersive Technologies as a Progressive Direction
of Modernization of Professional Education. Bulletin of the Cherkasy National University named after
Bohdan Khmelnytskyi. Series: Pedagogical Sciences, (2), 191–197 [in Ukrainian].