НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
здоров’язбережувальні технології, управлінське консультування, післядипломна педагогічна освітаАнотація
У статті автор представляє науково-методичні уявлення щодо розв’язання науково-методичної проблеми організації управління впровадженням здоров’язбережувльних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти, розкриває сутність створення насиченого освітнього простору, адаптивного управління якісними процесами підвищення кваліфікації з урахуванням особливостей і специфіки збереження здоров’я усіх учасників навчально-виховного процесу.
Завантаження
Посилання
Закон України «Про освіту». — К. : Генеза, 1996.
Закон України «Про загальну середню освіту» // Інф. зб. Міносвіти України. — 1995. — № 15. — Розділ ІV–V.
Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників України / Акт Кабінету Міністрів України. Наказ від 20 серпня 1993 року № 310.
Горяна Л.Г. Особливості впровадження здоров’язбережувальних технологій у шкільний простір (Поради щодо організації роботи експериментального майданчика): Науково-методичний посібник / Л.Г. Горяна. — К. : БТОВ «Вітас ЛТД», 2012. — 80 с.
Зуб’як Р.М. Управління якістю підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх учбових закладів сільської місцевості [Електронний ресурс] / Р.М. Зуб’як // Теорія і методика управління освітою. — 2009. — № 2. — Режим доступу : http://tme.umo.edu.ua
Єльникова Г. Розвиток управлінських функцій керівника загальноосвітнього навчального закладу / Г. Єльникова // Управління школою : Науково-методичний журнал. — К. ; Х. : «Основа», 2004. — № 33(81). — С. 2–7.
Чернишова Є.Р. Формування кадрового потенціалу навчальних закладів в системі післядипломної педагогічної освіти: науково-практичні основи: монографія / Є.Р. Чернишова ; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. — К. : Педагогічна думка, 2012. — 472 с.