ЗАРУБІЖНИЙ І ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ «НАВЧАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ»
Ключові слова:
стратегія, навчальні стратегії, пізнавальні стратегії, метакогніція, індивідуально-творча стратегія самостійної навчальної діяльності студентаАнотація
У статті розкрито психолого-педагогічну сутність поняття «навчальні стратегії» на основі аналізу провідних досліджень з цього напрямку. Схарактеризовано найбільш відому й найбільш визнану класифікацію навчальних стратегій. Встановлено зв’язок понять «навчальні стратегії» та «індивідуально-творча стратегія самостійної навчальної діяльності студента».
Завантаження
Посилання
Любашенко О.В. Лінгводидактичні стратегії: проектування процесу навчання української мови у вищій школі : монографія / Олеся Вадимівна Любашенко. — Ніжин : ТОВ «Видавництво «Аспект-Поліграф», 2007. — 296 с.
Плигин А.А. Познавательные стратегии в организации школьного образования и развитие личности школьников / А.А. Плигин // Мир психологии. — 2007. — № 4. — С. 159–173.
Griffi ths C. Th e Strategy Factor in Successful Language Learning / Carol Griffi ths. — Bristol : Mltiligual Matters, 2013. — 240 p.
Rubin J. What the “Good Language Learner” Can Teach Us / Joan Rubin // TESOL Quarterly. — 1975. — Vol. 9, No. 1. — Pp. 41–51
Simsek A. Learning Strategies / Ali Simsek // Encyclopedia of the Sciences of Learning / edited by Norbert M. Seel. — New York : Springer, 2012. — Pp. 1971–1974
Weinstein C. E. Th e Teaching of Learning Strategies / Claire E. Weinstein, Richard E. Mayer // Handbook of research on teaching / edited by M. C. Wittrock. — New York : Macmillian, 1986. — Pp. 315–327.