Проектування змісту навчальної дисципліни «Робота з архівними / історичними джерелами»
Ключові слова:
джерелознавство, історичні джерела, історичні пам’ятки, першоджерела, масові джерела, унікальні джерела, наративні джерелаАнотація
У статті представлено лекційний блок (основні питання для вивчення) навчальної робочої програми та основні питання для виконання завдань архівної практики. Наголошено, що предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретичні та практичні засади джерелознавства, історичніджерела, архівна справа, робота з архівними фондами. Все це закладає підґрунтя для опанування і підготовки до викладання дисциплін історико-педагогічного спрямування та опрацювання матеріалів для підготовки й написання дослідницьких історико-педагогічних робіт, орієнтує магістрантів щодо історичних аспектів здійснення професійної діяльності, ознайомлює з правилами роботи в архівах, технологіями роботи з історичними джерелами. Окреслено контентнаповнення змістових модулів: 1. Джерелознавство як наука про історичні джерела. 2. Технології роботи з архівними (історичними) джерелами. Метою викладання навчальної дисципліни є формування культури історичного мислення. Цей курс допоможе магістрантам пізнати особливості професійної діяльності викладача вищого навчального закладу, а також адаптуватися до майбутньої професійної діяльності у ВНЗ.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
Робота з архівними (історичними) джерелами : прогр. для студ. ОКР магістр / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка; [уклад. : Н.О. Терентьєва]. — Черкаси : Чабаненко Ю.А., 2015. — 72 с.
Опубліковано
2016-04-11
Як цитувати
Терентьєва, Н. О. (2016). Проектування змісту навчальної дисципліни «Робота з архівними / історичними джерелами». Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (24). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/65
Номер
Розділ
Історія вітчизняної та зарубіжної педагогічної думки