Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ

Автор(и)

  • В. Міляєва доктор психологічних наук, професор, провідний науковий співробітник ННЦ розвитку персоналу та лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка https://orcid.org/0000-0001-6107-2778
  • О. Пристай аспірант кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, https://orcid.org/0000-0001-8867-9377

Анотація

На даному етапі українська освіта знаходиться в умовах освітніх реформ. Особливо заклади
загальної середньої освіти перебувають в умовах змін, що детермінує необхідність пере-
гляду структури та трансформації феномену управлінської компетентності керівника ЗЗСО.
У статті представлено аналіз наукового доробку вітчизняних та зарубіжних науковців щодо
визначення поняття «управлінська компетентність керівника ЗЗСО», встановлення психологіч-
них особливостей вказаного поняття; аргументовано потребу та вказано можливості розви-
тку управлінської компетентності сучасних керівників ЗЗСО.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Васильченко Л.В. Професійна компетентність керівника / Л.В. Васильченко, І.В. Гришина. — X. :

Основа, 2006. — 208 с.

Даниленко Л.І. Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності директора за-

гальноосвітньої школи : монографія / Л.І. Даниленко. — К. : Логос, 1998. — 140 с.

Карамушка Л.М. Психологія управління : навч. посіб. — К. : Міленіум, 2003. — 344 с.

Лебідь Н. Компетенції викладача вищої школи в умовах партнерської взаємодії зі студента-

ми / Н. Лебідь, Ю. Бреус // Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство». — № 15. —

— С. 35–46.

Локшин В.С. Професійна компетентність майбутніх менеджерів соціокультурної сфери в кон-

тексті модернізації вищої освіти : автореф. дис. д-ра пед. наук / В.С. Локшин. — К., 2015. — 42 с.

Маслов В.І. Наукові засади визначення змісту підвищення кваліфікації та підготовки керівників

загальноосвітніх навчальних закладів / В.І. Маслов // Післядипломна освіта в Україні. — 2002. —

№ 2. — С. 63–66.

Міляєва В.Р. Підходи до визначення поняття психологічної компетентності в сучасній психо-

логічній теорії / В.Р. Міляєва // Наука і освіта : науково-практичний журнал південного наукового

Центру НАПН України. — № 9/LXXXXVI. — Грудень, 2010. — С. 101–104.

Мороз Л.І. Професійно-психологічний тренінг у становленні особистості фахівця (на прикладі

працівників ОВС) / Л.І. Мороз; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К. ; Івано-Франківськ : Надвірнянська

друкарня, 2007. — 311 с.

Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Равен

Дж. ; пер. с англ. — М. : «Когито-Центр», 2002. — 396 с

Сорочан Т.М. Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія і практика : моно-

графія / Т.М. Сорочан. — Луганськ : Знання, 2005. — 384 с.

Downloads


Переглядів анотації: 153

Опубліковано

2019-10-10

Як цитувати

Міляєва , В., & Пристай , О. (2019). Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (31), 54–58. вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/247

Номер

Розділ

ПСИХОЛОГІЯ І СОЦІОЛОГІЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ НАУКИ