PSYCHOLOGICAL ASPECT OF MANAGERIAL COMPETENCE OF HEADS OF SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN CONDITIONS OF EDUCATIONAL REFORMS

Authors

  • V. Milyaeva доктор психологічних наук, професор, провідний науковий співробітник ННЦ розвитку персоналу та лідерства Київського університету імені Бориса Грінченка https://orcid.org/0000-0001-6107-2778
  • O. Prystai аспірант кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, https://orcid.org/0000-0001-8867-9377

Abstract

At this stage, Ukrainian education is being in conditions of educational reforms. Secondary education institutions
are mainly in conditions of changing environment, which determines the need for a revision of the structure and
transformation of the managerial competence phenomenon of the secondary school head of department. The
article presents the analysis of the foreign and native scientific works of the concept of “managerial competence of
the head of the secondary school”, and also the concepts of definition the psychological features of the managerial
competence; the relevans is argued and the opportunities for the development of managerial competence of
secondary school managers are indicated.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Васильченко Л.В. Професійна компетентність керівника / Л.В. Васильченко, І.В. Гришина. — X. :

Основа, 2006. — 208 с.

Даниленко Л.І. Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності директора за-

гальноосвітньої школи : монографія / Л.І. Даниленко. — К. : Логос, 1998. — 140 с.

Карамушка Л.М. Психологія управління : навч. посіб. — К. : Міленіум, 2003. — 344 с.

Лебідь Н. Компетенції викладача вищої школи в умовах партнерської взаємодії зі студента-

ми / Н. Лебідь, Ю. Бреус // Міжнародний науковий журнал «Університети і лідерство». — № 15. —

— С. 35–46.

Локшин В.С. Професійна компетентність майбутніх менеджерів соціокультурної сфери в кон-

тексті модернізації вищої освіти : автореф. дис. д-ра пед. наук / В.С. Локшин. — К., 2015. — 42 с.

Маслов В.І. Наукові засади визначення змісту підвищення кваліфікації та підготовки керівників

загальноосвітніх навчальних закладів / В.І. Маслов // Післядипломна освіта в Україні. — 2002. —

№ 2. — С. 63–66.

Міляєва В.Р. Підходи до визначення поняття психологічної компетентності в сучасній психо-

логічній теорії / В.Р. Міляєва // Наука і освіта : науково-практичний журнал південного наукового

Центру НАПН України. — № 9/LXXXXVI. — Грудень, 2010. — С. 101–104.

Мороз Л.І. Професійно-психологічний тренінг у становленні особистості фахівця (на прикладі

працівників ОВС) / Л.І. Мороз; Київ. нац. ун-т внутр. справ. — К. ; Івано-Франківськ : Надвірнянська

друкарня, 2007. — 311 с.

Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация / Равен

Дж. ; пер. с англ. — М. : «Когито-Центр», 2002. — 396 с

Сорочан Т.М. Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія і практика : моно-

графія / Т.М. Сорочан. — Луганськ : Знання, 2005. — 384 с.

Downloads


Abstract views: 164

Published

2019-10-10

How to Cite

Milyaeva, V. ., & Prystai, O. (2019). PSYCHOLOGICAL ASPECT OF MANAGERIAL COMPETENCE OF HEADS OF SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN CONDITIONS OF EDUCATIONAL REFORMS. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (31), 54–58. Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/247

Issue

Section

PSYCHOLOGY AND SOCIOLOGY IN THE CONTEXT OF MODERN SCIENCE