Організація самостійної роботи студентів в умовах вищої економічної школи

Автор(и)

  • Юрій Адамович Щербяк Тернопільський національний економічний університет, професор кафедри документознавства, інформаційної діяльності та українознавства

Ключові слова:

дидактичні умови, підготовка майбутніх економістів, самостійна робота студентів, моніторинг, анкетування

Анотація

У статті проаналізовано організацію самостійної навчальної роботи майбутніх економістів у вищих навчальних закладах. З’ясовано, що самостійна навчальна діяльність сприяє розвитку мислення, творчому підходу до питань, що вирішуються, самостійному пошуку і запам’ятовуванню інформації, самоорганізації й самоконтролю, що значно підвищує ефективність навчання майбутніх економістів. Розкрито дидактичні умови самостійної роботи студентів та її роль у підготовці майбутніх економістів у Тернопільському національному економічному університеті, показано окремі результати дослідження лабораторії моніторингу якості освітньої діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Юрій Адамович Щербяк, Тернопільський національний економічний університет, професор кафедри документознавства, інформаційної діяльності та українознавства

доктор педагогічних наук

Посилання

Герман Н.А. Адаптація форм організації самостійної роботи студентів до сучасних технологій навчання / Н.А. Герман, Н.В. Тягунова // Вища школа. — 2010. — № 4–5. — С. 53—61.

Г ончаренко С. Методика як наука / С. Гончаренко // Неперервна педагогічна освіта : теорія і практика. — 2001. — Вип. І. — С. 86—95.

Горбунов В.М. Учет профиля ВУЗа в организации самостоятельной работы студентов / В.М. Горбунов // Самостоятельная работа студентов как приоритетная форма учебного процесса. Вып. 92. — Киев, 1992. — С. 29—36.

Демченко О. Реалізація основних підходів, методів та форм організації самостійної роботи у сучасній педагогічній практиці / Олена Демченко // Рідна школа. — 2006. — № 7. — С. 19—21.

Друзь І.М. Самостійна робота студентів як важливий чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / І.М. Друзь // Пробл. інж.-пед. освіти: зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2011. — Вип. 30—31. — С. 127—133.

Закон України «Про вищу освіту» № 2984-Ш, із змінами від 19 січня 2010 р. [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http: //zakon.rada.gov.ua/cgibin/laws/main.cginreg =1060–12

Козаков В.А. Самостоятельная работа студента и ее информационно-методическое обеспечение: Учебное пособие / В.А. Козаков. — К. : Вища школа, 1990. — 210 с.

Котова А.В. Визначення сутності та принцип організації самостійної роботи з іноземної мови / А.В. Котова // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. — X., 2011. — № 18. — С. 109—116.

Кустовський С.М. Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів у вищих навчальних закладах : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / С.М. Кустовський. — Вінниця, 2005. — 16 с.

Петрук В.А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін : монографія / В.А. Петрук. — Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2006. — 292 с.

Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців : (Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 23 січня 2004 р. № 48) [Електронний ресурс]. — Режим доступу до журналу http: //www.minagro.gov.ua/page/?n = 5192

Шимко І.М. Дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів ВНЗ : автореф. дис. … канд. пед. Наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / І.М. Шимко. — К., 2002. — 20 с.

Downloads


Переглядів анотації: 486

Опубліковано

2015-04-15

Як цитувати

Щербяк, Ю. А. (2015). Організація самостійної роботи студентів в умовах вищої економічної школи. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (21). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/41

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ