Організація самостійної роботи студентів в умовах вищої економічної школи
Ключові слова:
дидактичні умови, підготовка майбутніх економістів, самостійна робота студентів, моніторинг, анкетуванняАнотація
У статті проаналізовано організацію самостійної навчальної роботи майбутніх економістів у вищих навчальних закладах. З’ясовано, що самостійна навчальна діяльність сприяє розвитку мислення, творчому підходу до питань, що вирішуються, самостійному пошуку і запам’ятовуванню інформації, самоорганізації й самоконтролю, що значно підвищує ефективність навчання майбутніх економістів. Розкрито дидактичні умови самостійної роботи студентів та її роль у підготовці майбутніх економістів у Тернопільському національному економічному університеті, показано окремі результати дослідження лабораторії моніторингу якості освітньої діяльності.
Завантаження
Посилання
Герман Н.А. Адаптація форм організації самостійної роботи студентів до сучасних технологій навчання / Н.А. Герман, Н.В. Тягунова // Вища школа. — 2010. — № 4–5. — С. 53—61.
Г ончаренко С. Методика як наука / С. Гончаренко // Неперервна педагогічна освіта : теорія і практика. — 2001. — Вип. І. — С. 86—95.
Горбунов В.М. Учет профиля ВУЗа в организации самостоятельной работы студентов / В.М. Горбунов // Самостоятельная работа студентов как приоритетная форма учебного процесса. Вып. 92. — Киев, 1992. — С. 29—36.
Демченко О. Реалізація основних підходів, методів та форм організації самостійної роботи у сучасній педагогічній практиці / Олена Демченко // Рідна школа. — 2006. — № 7. — С. 19—21.
Друзь І.М. Самостійна робота студентів як важливий чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / І.М. Друзь // Пробл. інж.-пед. освіти: зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2011. — Вип. 30—31. — С. 127—133.
Закон України «Про вищу освіту» № 2984-Ш, із змінами від 19 січня 2010 р. [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http: //zakon.rada.gov.ua/cgibin/laws/main.cginreg =1060–12
Козаков В.А. Самостоятельная работа студента и ее информационно-методическое обеспечение: Учебное пособие / В.А. Козаков. — К. : Вища школа, 1990. — 210 с.
Котова А.В. Визначення сутності та принцип організації самостійної роботи з іноземної мови / А.В. Котова // Вісник Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна. — X., 2011. — № 18. — С. 109—116.
Кустовський С.М. Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх економістів у вищих навчальних закладах : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / С.М. Кустовський. — Вінниця, 2005. — 16 с.
Петрук В.А. Теоретико-методичні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі вивчення фундаментальних дисциплін : монографія / В.А. Петрук. — Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2006. — 292 с.
Тимчасове положення про організацію навчального процесу в кредитно-модульній системі підготовки фахівців : (Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 23 січня 2004 р. № 48) [Електронний ресурс]. — Режим доступу до журналу http: //www.minagro.gov.ua/page/?n = 5192
Шимко І.М. Дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів ВНЗ : автореф. дис. … канд. пед. Наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / І.М. Шимко. — К., 2002. — 20 с.