ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ В КЛАСАХ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • Володимир Вадимович Прошкін Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки
  • Ольга Вікторівна Панішева Луганський державний педагогічний університету ім. Тараса Шевченка

Ключові слова:

професійна підготовка, формування готовності, майбутній учитель, математика, профільна школа, гуманітарний клас

Анотація

У статті подано систему формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю, що враховує специфіку майбутньої діяльності студента, спрямовану на розвиток професійних якостей, необхідних педагогу при викладанні математики гуманітаріям. Крім того, вона передбачає гуманітаризацію, інтеграцію змісту математичних дисциплін, використання методу доцільно дібраних завдань, застосування активних методів навчання, стимулювання студентів до творчості та підвищення загальнокультурного рівня, гуманізацію взаємин між викладачами й студентами. Система характеризується універсальністю і має такі компоненти: особистісний, цільовий, змістовий, операційний, результативно-рефлексивний. Її основні елементи можуть бути використані із відповідною зміною змісту при підготовці до роботи в гуманітарному класі учителів інших природничо-наукових дисциплін, що може стати предметом подальших наукових пошуків.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Володимир Вадимович Прошкін, Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

 Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін

Downloads


Переглядів анотації: 125

Опубліковано

2017-10-17

Як цитувати

Прошкін, В. В., & Панішева, О. В. (2017). ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ В КЛАСАХ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (25). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/104

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ