ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ В КЛАСАХ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ

Authors

  • Володимир Вадимович Прошкін Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки
  • Ольга Вікторівна Панішева Луганський державний педагогічний університету ім. Тараса Шевченка

Keywords:

професійна підготовка, формування готовності, майбутній учитель, математика, профільна школа, гуманітарний клас

Abstract

У статті подано систему формування готовності майбутніх учителів математики до роботи в класах гуманітарного профілю, що враховує специфіку майбутньої діяльності студента, спрямовану на розвиток професійних якостей, необхідних педагогу при викладанні математики гуманітаріям. Крім того, вона передбачає гуманітаризацію, інтеграцію змісту математичних дисциплін, використання методу доцільно дібраних завдань, застосування активних методів навчання, стимулювання студентів до творчості та підвищення загальнокультурного рівня, гуманізацію взаємин між викладачами й студентами. Система характеризується універсальністю і має такі компоненти: особистісний, цільовий, змістовий, операційний, результативно-рефлексивний. Її основні елементи можуть бути використані із відповідною зміною змісту при підготовці до роботи в гуманітарному класі учителів інших природничо-наукових дисциплін, що може стати предметом подальших наукових пошуків.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Володимир Вадимович Прошкін, Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра теорії та історії педагогіки

 Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін

Published

2017-10-17

How to Cite

Прошкін, В. В., & Панішева, О. В. (2017). ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО РОБОТИ В КЛАСАХ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (25). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/104