Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів
Ключові слова:
дослідницька компетентність, майбутній учитель, професійна підготовка, науково-дослідна робота, формування, практикаАнотація
У статті розглянуто сутнісні характеристики суб’єктів і об’єктів освітнього процесу в університеті. З’ясовано, що змістопороджувальним чинником дослідницької компетентності є інновації в освіті. Виділено основні функції дослідницької компетентності. Подано аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів. Вивчено погляди вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо значення дослідницької компетентності в діяльності сучасного педагога.Завантаження
Посилання
Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Кловак Г.Т. Генеза підготовки майбутнього вчителя до дослідницької педагогічної діяльності у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХIХ — ХХ століття) : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.01 / Галина Тихонівна Кловак. — Умань, 2005. — 532 с.
Князян М.О. Система формування самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов у процесі ступеневої підготовки : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / М.О. Князян. — Одеса, 2007. — 45 с.
Прошкін В.В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університетській освіті [Електронний ресурс] / В.В. Прошкін // Освітологичний дискурс. — 2015. — № 1(9). — Режим доступу : http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/12#.VO8aYV3PzqF
Хоружий Г. Інноваційність як принцип діяльності вищої школи / Г. Хоружий // Вища школа. — 2010. — № 11. — C. 14–25.
Чернобровкін В.М. Принципи організації науково-дослідницької діяльності студентів у світлі Болонських ініціатив / В.М. Чернобровкін // Освіта Донбасу. — 2005. — № 3. — С. 73–77.