ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Автор(и)

  • Наталія Михайлівна Горопаха Рівненський державний гуманітарний університет

Ключові слова:

екологічна компетенція, екологічна освіта, правила поведінки в природі, проблемне питання, проблемно-ігрова ситуація, сталий розвиток

Анотація

У статті розкривається питання формування екологічної компетенції дітей дошкільного віку,
обґрунтовуються педагогічні умови застосування проблемних ситуацій в екологічній освіті
старших дошкільників. При цьому екологічна освіта розглядається як основа нової моделі освітньої системи — освіти для сталого розвитку. Автор доводить, що проблемні ситуації можуть бути ефективними у формуванні екологічного мислення та екологічно доцільної поведінки дошкільників за дотримання таких педагогічних умов: підвищення рівня теоретичної та методичної готовності вихователів до застосування у роботі з дітьми проблемного навчання, сформованість у дошкільнят дослідницьких умінь, вдале поєднання проблемних ситуацій з традиційними методами ознайомлення дітей з природою, використання ігрової форми створення
проблемних ситуацій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 369

Опубліковано

2017-10-22

Як цитувати

Горопаха, Н. М. (2017). ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (27). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/140

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ