ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Authors

  • Наталія Михайлівна Горопаха Рівненський державний гуманітарний університет

Keywords:

екологічна компетенція, екологічна освіта, правила поведінки в природі, проблемне питання, проблемно-ігрова ситуація, сталий розвиток

Abstract

У статті розкривається питання формування екологічної компетенції дітей дошкільного віку,
обґрунтовуються педагогічні умови застосування проблемних ситуацій в екологічній освіті
старших дошкільників. При цьому екологічна освіта розглядається як основа нової моделі освітньої системи — освіти для сталого розвитку. Автор доводить, що проблемні ситуації можуть бути ефективними у формуванні екологічного мислення та екологічно доцільної поведінки дошкільників за дотримання таких педагогічних умов: підвищення рівня теоретичної та методичної готовності вихователів до застосування у роботі з дітьми проблемного навчання, сформованість у дошкільнят дослідницьких умінь, вдале поєднання проблемних ситуацій з традиційними методами ознайомлення дітей з природою, використання ігрової форми створення
проблемних ситуацій.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads


Abstract views: 392

Published

2017-10-22

How to Cite

Горопаха, Н. М. (2017). ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Pedagogical Education: Theory and Practice. Psychology. Pedagogy, (27). Retrieved from https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/140