ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІНТЕГРАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ПРОСТІР ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Маргарита Козир доцентка кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук https://orcid.org/0000-0001-8402-2589

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.33.5

Анотація

У статті визначено теоретико-методологічні основи інтеграції інформаційно-комунікаційної педагогіки в освітній простір; визначено поняття «інформаційно-комунікаційна педагогіка» як першооснови якісного освітнього процесу в умовах розвитку інформаційного суспільства; зроблено спробу дослідити теоретичні засади процесу управління інформацією в освітній галузі на основі вивчення особливостей поняття «інформація» як сукупності зовнішніх повідомлень, які приймаються, трансформуються або зберігаються у внутрішній системі. Автором запропоновано розуміння структури та елементів інформаційно-комунікаційної педагогіки як комплексної науки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Буйницька О.П. Інформацйні технології та технічні засоби навчання. К, 2012. 240 с.

ВікіпедіЯ. Інформація. Режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki

zakon.rada.gov.ua Закон України «Про інформацію». Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2657-12

Камша В.П., Камша Л.С., Камша Ю.В. Про кібернетику другого етапу НТР. Складні системи і процеси. 2010. № 1 (17). С. 25—41.

Партико З.В. Теорія масової інформації та комунікації. Л.: Афіша, 2008. 290 с.

Пономаренко В.С., Журавльова І.В., Туманов В.В. Основи захисту інформації. Навчальний посібник. Харків: ХДЕУ, 2003. 176 с.

Про інформацію: Верховна Рада України; Закон від 02.10.1992 № 2657-XII. Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2657-12

Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи: Верховний Суд; Постанова від 27.02.2009 № 1. Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/v_001700-09

9. Partyko, Z.V. The modern paradigm of information science: Informology. Automatic documentation and mathematical linguistics. 2009. Vol. 43. №6. P. 311—320.

REFERENCES

Buinytska, O.P. (2012). Informatsiiini tekhnolohii ta tekhnichni zasoby navchannia. [Information technologies and technical means of education]. К, 240 с. (in Ukrainian)

Vikipediia. Informatsiia. [Information]. http://uk.wikipedia.org/wiki (in Ukrainian)

Zakon Ukrainy «Pro informatsiiu». [Law of Ukraine «On Information»] http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2657-12. (in Ukrainian)

Kamsha, V.P., Kamsha, L.S., Kamsha, Yu.V. (2010). Pro kibernetyku druhoho etapu NTR. Skladni systemy i protsesy. [On the second stage of cybernetics STD. Complex systems and processes]. №1 (17), S. 25 – 41. (in Russian)

Partyko, Z. (2008). Teoriia masovoi informatsii ta komunikatsii.[Theory of media and communication]. L.: Afisha, 290 s. (in Ukrainian)

Ponomarenko, V.S. Zhuravliova, I.V. Tumanov, V.V. (2003). Osnovy zakhystu informatsiyi. [Basics of information protection] Navchalnyi posibnyk. Kharkiv: KhDEU, 176 s. (in Ukrainian)

Pro informatsiiu: Verkhovna Rada Ukrainy; Zakon vid 02.10.1992 №2657. XII. [On Information: Parliament of Ukraine; Law of 02.10.1992 № 2657-XII.] http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2657-12. (in 8. Pro sudovu praktyku u spravakh pro zakhyst hidnosti ta chesti fizychnoi osoby, a takozh dilovoi reputatsii fizychnoi ta yurydychnoi osoby: Verkhovnyi Sud; Postanova vid 27.02.2009 №1. [On judicial practice in cases of protection of honor and dignity of the individual and business reputation of individuals and legal entities Supreme Court; Resolution of 27.02.2009 № 1]. — http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/v_001700-09 (in Ukrainian)

Partyko, Z.V. (2009). The modern paradigm of information science: Informology. Vol. 43, № 6, P. 311–320. (in English)

Downloads


Переглядів анотації: 314

Опубліковано

2020-06-06 — Оновлено 2020-09-22

Версії

Як цитувати

Козир, М. . (2020). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ІНТЕГРАЦІЇ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ПРОСТІР ВИЩОЇ ОСВІТИ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (33), 41–47. https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.33.5 (Original work published 06, Червень 2020)

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ