Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів .

Автор(и)

  • Інна Василівна Леонтьєва кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та історії педагогіки Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка https://orcid.org/0000-0002-8084-1912

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.4

Анотація

У статті висвітлено сутність та історичний вимір технології case-study; окреслено можливості її упровадження в освітній процес підготовки магістрів зі спеціальності «011 Освітні, педагогічні науки»; проаналізовано праці вітчизняних та зарубіжних науковців, педагогів-практиків щодо використання навчальних кейсів у практиці професійної підготовки педагогів; запропоновано приклад педагогічного кейсу та алгоритм роботи з ним викладача й студентів під час практичного заняття.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

С.-Петерб. гос. ун-та экономики и финансов. 1997. 89 с.

Долгоруков А.М. Метод case-study как современная технология профессионально-ориентированного обучения. URL: https://evolkov.net/case/case.study.html

Ковальова С.М. Застосування технології кейс-методу у професійній підготовці майбутніх учителів для студентів та викладачів вищої школи: методичні рекомендації. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. 2012. 56 с.

Ковальова С.М. Різноманітні підходи до класифікації кейсів. Вісн. Житом. держ. ун-ту. Педагогічні науки. 2014. Вип. 2 (74). URL: http://eprints.zu.edu.ua/11683/

Ковальова К., Ковальов В. Методологічні аспекти методу casestudy при викладанні економічних дисциплін. Вища школа: проблеми екон. освіти. 2010. № 2. С. 68–75.

Плотников М.В., Чернявская О.С., Кузнецова Ю.В. Технология case-study: учеб.-метод. пособ. Нижний Новгород, 2014. 208 c.

Покушалова Л.В. Метод case-study как современная технология профессионально-ориентированного обучения студентов. Молодой ученый. 2011. № 5. Т. 2. С. 155–157. URL: https://moluch.ru/archive/28/3073/

Ситуаційна методика навчання: теорія і практика / упоряд. О. Сидоренко, В. Чуба. К.: Центр інновацій та розвитку, 2001. 256 с.

Ситуаційна методика навчання: український досвід: зб. ст. / упоряд.: О. Сидоренко, В. Чуба. К.: Центр інновацій та розвитку, 2001. 150 с.

Ситуационный анализ, или Анатомия кейс-метода / под ред. д-ра социол. наук, проф. Ю.П. Сурмина. К.: Центр инноваций и развития, 2002. 286 с.

Смолянинова О.Г. Инновационные технологии обучения студентов на основе метода Case Study. Инновации в российском образовании: сб. ст. М.: ВПО, 2000. С. 90–112.

Сурмін Ю.П. Кейс-метод: становлення та розвиток в Україні Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. 2015. № 2. С. 19–28. URL: http://visnyk.academy.gov.ua/wp-content/uploads/2015/06/04.pdf

Сурмін Ю.П., Сидоренко О.І. Створення кейса: практичні поради. К.: Навч.-метод. центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2012. 48 с.

Товканець Г.В. Особливості застосування кейс-методу у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2011. Вип. 20. С. 148–150. Бібліогр.: с. 149–150.

Урбан М.А. Обучение с помощью конкретных ситуаций. Початкова [начальная] школа: научно-методический журнал. 2005. № 1. С. 13–16.

Шевченко О.П. Педагогічні умови використання кейс-методу в процесі вивчення гуманітарних дисциплін у вищих технічних навчальних закладах: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 — теорія та методика професійної освіти. Луганськ, 2011. 22 с.

Шеремета П.М., Каніщенко Л.Г. Кейс-метод: з досвіду викладання в українській бізнес-школі / за ред. О.І. Сидоренка. К.: Центр інновацій та розвитку. 1999. 80 с.

Downloads


Переглядів анотації: 672

Опубліковано

2019-10-10

Як цитувати

Леонтьєва , І. В. (2019). Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів . Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (32), 29–38. https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.4

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ