Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в інтерактивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.12Анотація
В світовому освітньому просторі розширюються можливості використання електронних засобів, технологій і ресурсів послуговуючись мережею Інтернет і різних інноваційних технологій. Динамічний розвиток інформаційних технологій і зміна вимог до освітньої діяльності дисонує з рівнем розвитку інформаційної компетентності учнів.
Сучасним засобом формування цифрової компетентності виступає різний контент: електронні курси, тренажери, засоби взаємодії вчителя та учня, системи дистанційного навчання тощо. Формування сучасного інтерактивного освітнього середовища здійснюється в умовах широкого впровадження і застосування ІКТ. Таке середовище навчання створюється сукупністю традиційних та інноваційних засобів і дає можливість забезпечити самостійну навчальну діяльність учнів, безпосередній зворотний зв’язок, безперервне оновлення змісту навчальних матеріалів і швидший доступ до них, реалізацію індивідуальних траєкторій навчання і групової форми роботи, багаторівневу комунікацію між усіма учасниками освітнього процесу.
Завантаження
Посилання
Концепція нової української школи. [Електроний ресурс]. — Режим доступу : https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf
Карташова Л.А. Віртуальна школа, електронні навчальні класи — не фантастика, а українська реальність [Електронний ресурс] / Л.А. Карташова. — Режим доступу : http://knk.media/stati/1991-virtualna-shkolaelektronni-navchalni-klasi-ne-fantastika-a-ukrajinska-realnist.html
Рождественская М.Г. Теоретический анализ понятия «сетевое взаимодействие» в сфере образования / М.Г. Рождественская // Мир науки, культуры, образования. — 2014. — №2 (45). — С. 135.
Темербекова А.А. Социальные сети в образовательном процессе как ресурс формирования ИКТ-компетентности личности : монография / А.А. Темербекова [и др.]. — Горно-Алтайск : РИО ГАГУ, 2016. — 112 с.
Clark, R.C. E-Learning and the Science of Instruction: Proven Guidelines for Consumers and Designers of Multimedia Learning / Ruth C. Clark, Richard E. Mayer. 3rd ed., 2016. 502с.
E-Soft Development. E-learning [Електронний ресурс]. Доступно: http://www.web-learn.ru/biblioteka-online/36-e-learning