ПЕДАГОГIЧНА ФАСИЛIТАЦIЯ З ТОЧКИ ЗОРУ СТУДЕНТIВ

Автор(и)

  • Hana Vavříková Department of Education and Adult Education Faculty of Education, University of Ostrava, PhD

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.6

Анотація

Професійна громадськість тривалий час обговорює причини того, чому більше 2/5 чеських сту- дентів, які навчаються на бакалаврських програмах, не мають успіху у своєму першому навчанні. У статті викладаються можливі причини цього явища, згадуються часткові фактори, що впли- вають на академічний успіх чи невдачу, зазначається вплив на життя людей та суспільства.      І останнє, але не менш важливе: ця стаття стосується педагогічної фасилітації, тобто між- особистісної діяльності, яка могла б усунути деякі причини неуспішності в навчанні (низька вну- трішня мотивація, розчарування) і створити сприятливе освітнє середовище, а отже, збіль- шити успішність навчання студентів університету. У рамках підготовки цієї статті її автор провів опитування, метою якого було розглянути  часткові  аспекти  неуспішності  навчання та педагогічного сприяння з точки зору студентів двох форм (денної, комбінованої) бакалавр- ських програм навчання на педагогічному факультеті Остравського університету

Посилання

REFERENCES

Bartonkova, H., Simek, D. (2002). Andragogika. Olomouc: UPOL, 65 pp. ISBN 80-244-0394-3.

Beneš, M. (2008). Andragogy. Prague: Grada Publishing, 135 pp. ISBN 978-80- 247-2580-2.

Beneš, M. (2014). Andragogy. 2nd ed. Prague: Grada Publishing. 176p p. ISBN 978-80-247-4824-5.

Bertrand, Y. (1998). Contemporary Theories of Education. Prague: Portal, 247 pp. ISBN 80-7178-216-5.

Braun, R., Marková, D., Nováčková, J. (2014). Practicum of School Psychology. Prague: Portal, 214 pp. ISBN 9788026201762.

Braun, V., Clarke, V. (2006). Using Thematic Analysis in Psychology. Qualitative Research in Psychology, 3 (2), pp. 77–101. ISSN 1478-0887.

http://eprints.uwe.ac.uk/ 11735

Long-term Plan of Educational and Scientific, Research, Development, Artistic and Other Creative Activities for the Area of Universities (Long-term plan of the Ministry). (2001).

Drapela, V. J. (2008). Overview of Personality Theories. Prague: Portal, 175 pp. ISBN 978-80-7367-505-9.

Ellias, J. L., Merriam, S. B. (2005). Philosophical Foundations of Adult Education. Malabar: Krieger Publishing Company, 286 pp. ISBN 978-1575242545.

Fenstermacher, G. D., Soltis, J. F. (2008). Teaching Styles of Teachers. Prague: Portal, 124 pp. ISBN 9788073674717.

Gavora, P. (2005). Teacher and Pupils in Communication. Brno: Paido, 165 pp. ISBN 80-731-5104-9.

Hladílek, M. (2009). Chapters from General Didactics and Didactics of Adult Education. Prague: UJAK, 186 pp. ISBN 978-80-86723-75-4.

Hogan, M. J. et al. (2010). Academic Success in Adolescence: Relationships among verbal IQ, social support and emotional intelligence. Australian Journal of Psychology, 62 (1), 30–41.

Hrubá, L. (2017). Social Determinants of High Educational Expectations of Parents. Prague: Sociology,

, No. 5, 0049-1225.

Jarvis, P. (1985). The Sociology of Adult and Continuing Education. 2nd edition. London/New York: 278 pp. Routledge. ISBN 0-7099-1439-3.

Katrňák, T. (2004). Doomed to Manual Work: educational reproduction in a working class family. Prague: Sociologické nakladatelství, 290 pp. ISBN 80-86429-29-6.

Knowles, M. S. (1973). The Adult Learner: a neglected species. Houston: Gulf Pub, 308 pp. ISBN 0-87201-005-8.

Knowles, M. S. (1975). Self-directed Learning: A Guide for Learners and Teachers. Cambridge: Englewood Cliffs: Prentice Hall, 135 pp. ISBN 0695811169.

Kohoutek, R. (2009). Psychology of School Success and Failure. Psychology in Theory and Practice. http://rudolThohoutek.blog.cz/0911/psychologie-skolni-uspesnosti-aneu spesnosti

Kosová, B. (2013). Philosophical and Global Context of Education. Banská Bystrica: PF UMB, 173 pp. ISBN 978-80-557-0434-0.

Kovařík, P. (2018). How is the Role of the Teacher Changing in Today’s World? Teacher as a leader three times different. Teacher’s sheets, 4/2018.

Long, M., Wood, C. (2011). The Psychology of Education. UK: Oxford, 438 pp. ISBN 978-0-415- 48690-3.

Loučková, I. (2001). Towards Integrated Strategies Not Only in Research in Social Work. Sociologický časopis / Czech Sociological Review, 37 (3): 275–296 pp. 313-328, ISSN 0038-0288 (Print).

Matošková, J., Potočková, G. (2016). The Life of a Successful Student at University. Psychology for Practice, 3–4, LI, pp. 21–34. ISSN 1803-8670.

Motsching, R., Nykl, L. (2011). Human-centered Communication: Understanding Oneself and Others. Prague: Grada Publishing, 176 pp. ISBN 978-80-247- 3612-9.

Nonis, S. A., Hudson, G. I., Philhours, M. J., Teng, J. K. (2005). Changes in College Student Composition and Implications for Marketing Education: revisiting predictors of academic success. Journal of Business Research, 58 (3), 321–329.

Nye, R. D. (2004). Three Psychologies: The Concepts of Freud, Skinner, and Rogers. Bratislava: Ikar, 168 pp. ISBN 80-551-0819-6.

Patterson, C. H. (1977). Carl Rogers and Humanistic Education. In: Cecil Holden PATTER SON. Foundations for a theory of instruction and educational psychology [online]. Harper & Row. ISBN 978- 0060450571.

http://www.sageofasheville.com/pub_downloads/CARLROGERS ANDHUMANISTICEDUCATION.pdf.

Pikálková, S., Vojtěch, J., Kleňha, D. (2014). Success of High School Graduates in University Studies, Early School Leaving. Prague: NÚV, 52 p.

Rogers, C. R., Freiberg, J. (1998). Freedom to Learn. Blue: Person, 429 pp. ISBN 80-967980-0-6.

Study Failure of University Students. (2020). Paper presented at the conference Days of Educational Activities of Universities, Prague: National Technical Library.

Stiburek, Š., Vlk, A. (2017). Study Failure at Universities. Prague: ELEPHANT, 154 pp. ISBN 978-80- 7419-248-7.

Střelec, S. (2011). University Teacher´s Pedagogical Competence and Social and Health Aspects of Teaching. In SZERLAG, A. (ed.) Academic Teacher Facing the Educational Challenges of the 21st Century. 1st ed. Wroclaw: Akademia Medyczna Wroclaw — Oficyna Wydawnicza ATUT, pp. 217–228, 12 pp. ISBN 978-83-7432-753-4.

Study success at Czech universities in 2018. Report of the Ministry of Education. Prague: Ministry of Education. 2020, 5 pp.

https://www.msmt.cz/uploads/odbor_30/TF/Analyticke_materialy / Studijni_uspesnost_na_ceskych_ vysokych_skolach_ v_roce_2018.pdf.

Šafránková, J. Šikýř, M. (2017). Motivation to Study and Career of Students and Graduates of the University of Regional Development. The result of the survey, Prague: AMBIS, 9 p.

Šeďová, K., Novotný, P. (2006). Educational Needs in Relation to Participation in Adult Education.

Pedagogy, Prague: PdF UK, Vol. 2, pp. 140–151.

Šeďová, K., Švaříček, R., Šalamounová, Z. (2012). Communication in the School Classroom. Prague: Portal, 293 pp. ISBN 978-802-6200-857.

Švarcová, J., Gabrhel, V. (2012). Educational Aspirations and Educational Mobility of High School Students in the Czech Republic. E + M Economics and Management, 2, pp. 4–11.

Veteška, J. (2016). Overview of Andragogy. Prague: Portal, 320 pp. ISBN 978-80-262-1026-9.

Zlámalová, H. (2008). Distance Education and eLearning. Prague: UJAK, 144 pp. ISBN 978-80-86723- 56-3.

Downloads

Опубліковано

2021-01-22

Як цитувати

Vavříková, H. . (2021). ПЕДАГОГIЧНА ФАСИЛIТАЦIЯ З ТОЧКИ ЗОРУ СТУДЕНТIВ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (34 (2), 47-56. https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.6