Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка.
Про нас
Про журнал
Індексування Видання
Інформація
Автору
Подання
Рецензенту
Контакти
Оплата
Редакційна політика
Редакційний штат
Етична політика журналу
Політика рецензування
Політика відкритого доступу
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 34 (2) (2020): Педагогічна освіта:теорія і практика. Психологія. Педагогіка.
№ 34 (2) (2020): Педагогічна освіта:теорія і практика. Психологія. Педагогіка.
DOI:10.28925/2311-2409.2020.34
ЗМІCТ..
Опубліковано:
2021-02-18
Весь випуск
pdf
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
МЕТОДИЧНА МОДЕЛЬ ЗАСТОСУВАННЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Світлана Паламар, Людмила Нежива
6-13
Переглядів анотації: 722 | Завантажень PDF: 704
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.1
PDF
УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Є. Проворова
14-20
Переглядів анотації: 234 | Завантажень PDF: 320
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.2
PDF
СУЧАСНА МОДЕЛЬ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
Марина Машовець, Н. Голота, А. Карнаухова
21-27
Переглядів анотації: 255 | Завантажень PDF: 264
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.3
PDF
НАВИЧКИ ХХІ СТОЛІТТЯ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА
Л. Куземко
28-33
Переглядів анотації: 188 | Завантажень PDF: 176
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.4
PDF
ЄВРОПЕЙСЬКІ НАУКОВІ СТУДІЇ
АКСІОЛОГІЗАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОФІЛАКТИКИ СОЦІАЛЬНО-ПАТОЛОГІЧНИХ ЯВИЩ У ЧЕСЬКОМУ СУСПІЛЬСТВІ
Хана Ваврікова
34-46
Переглядів анотації: 281 | Завантажень PDF: 131
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.5
PDF (English)
ПЕДАГОГIЧНА ФАСИЛIТАЦIЯ З ТОЧКИ ЗОРУ СТУДЕНТIВ
Хана Ваврікова
47-56
Переглядів анотації: 154 | Завантажень PDF: 158
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.6
PDF (English)
ПЕДАГОГІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ КРІЗЬ ПРИЗМУ ІСТОРІЇ
ПРОСВІТИТЕЛЬ І ПЕДАГОГ І.І. ГОРБУНОВ-ПОСАДОВ ПРО ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СВІТУ ЖИВОГО
Л. Сухомлинська
57-65
Переглядів анотації: 193 | Завантажень PDF: 160
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.7
PDF
ГЕНЕЗА АНДРАГОГІЧНОГО ЗНАННЯ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
І. Леонтьєва
66-72
Переглядів анотації: 224 | Завантажень PDF: 246
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.8
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ
СУТНІСТЬ ОСВІТНІХ ПАРАДИГМ І ПОЛІПАРАДИГМАЛЬНИХ ПРОЯВІВ У БАГАТОВИМІРНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ РЕАЛЬНОСТІ ТА ОСОБИСТІСНІЙ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС Е-НАВЧАННЯ
Т. Мієр
73-83
Переглядів анотації: 658 | Завантажень PDF: 752
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.9
PDF
ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЦЕДУРИ НОСТРИФІКАЦІЇ В КРАЇНАХ ЄС ТА УКРАЇНІ
C. Коваленко, Н. Бовтрук
84-90
Переглядів анотації: 131 | Завантажень PDF: 284
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.10
PDF
ПСИХОЛОГІЯ І СОЦІОЛОГІЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ НАУКИ
ТЕХНОЛОГІЇ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ В КОНТЕКСТІ ОНТОГЕНЕЗУ ТА ДИЗОНТОГЕНЕЗУ ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ
О. Литвиненко
91-98
Переглядів анотації: 170 | Завантажень PDF: 208
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.11
PDF
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК СУЧАСНА НЕОБХІДНІСТЬ ДЛЯ БАТЬКІВ-УСИНОВИТЕЛІВ
Н. Чернуха, А. Cлабковська
99-104
Переглядів анотації: 227 | Завантажень PDF: 291
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.12
PDF
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Я. Співак, Л. Співак, О. Кузнецов, Є. Бєседіна, К. Дуднік
105-111
Переглядів анотації: 668 | Завантажень PDF: 536
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.13
PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ ПРОФЕСІЙНИХ СТЕРЕОТИПІВ У ВИХОВАТЕЛІВ ТА СПОСОБИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
А. Прядко
112-115
Переглядів анотації: 285 | Завантажень PDF: 393
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2020.34.14
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Developed By
Open Journal Systems
Мова
English
Українська