СТАН РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ РУХЛИВИХ ІГОР
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.13Анотація
В статті висвітлено результати аналізу річних планів закладів дошкільної освіти та календарних планів вихователів старших груп дітей дошкільного віку щодо проблеми формування цінностей спілкування дошкільників, таких як взаємодія, емпатія, відповідальність. Розкрито особливості використання вихователями рухливих ігор в освітньому процесі: проведення гри, підбиття підсумків, рефлексії з метою формування ціннісних орієнтацій дошкільнят.
Завантаження
Посилання
Лисенко О. Ціннісне ставлення до здоров’я як системотворча складова ціннісних орієнтацій особистості [Електронний ресурс] / О. Лисенко. — (6. 06. 2019), 2017. DOI: 10.15330/esu.11.144-154. — Режим доступу: https://www.researchgate.net/publication/323730078_CINNISNE_STAVLENNA_DO_ZDOROV%27A_AK_SISTEMOTVORCA_SKLADOVA_CINNISNIH_ORIENTACIJ_OSOBISTOSTI