СТАН РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ РУХЛИВИХ ІГОР

Автор(и)

  • О. Пуйо аспірант кафедри теорії і методики початкової та дошкільної освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка, викладач кафедри педагогіки і психології та інклюзивної освіти Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти https://orcid.org/0000-0002-4910-0497

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.13

Анотація

В статті висвітлено результати аналізу річних планів закладів дошкільної освіти та календарних планів вихователів старших груп дітей дошкільного віку щодо проблеми формування цінностей спілкування дошкільників, таких як взаємодія, емпатія, відповідальність. Розкрито особливості використання вихователями рухливих ігор в освітньому процесі: проведення гри, підбиття підсумків, рефлексії з метою формування ціннісних орієнтацій дошкільнят.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Лисенко О. Ціннісне ставлення до здоров’я як системотворча складова ціннісних орієнтацій особистості [Електронний ресурс] / О. Лисенко. — (6. 06. 2019), 2017. DOI: 10.15330/esu.11.144-154. — Режим доступу: https://www.researchgate.net/publication/323730078_CINNISNE_STAVLENNA_DO_ZDOROV%27A_AK_SISTEMOTVORCA_SKLADOVA_CINNISNIH_ORIENTACIJ_OSOBISTOSTI

Downloads


Переглядів анотації: 140

Опубліковано

2019-10-10

Як цитувати

Пуйо , О. (2019). СТАН РОБОТИ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА ДОПОМОГОЮ РУХЛИВИХ ІГОР. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (32), 92–97. https://doi.org/10.28925/2311-2409.2019.32.13

Номер

Розділ

НАУКОВІ РОЗВІДКИ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ