РОЛЬ СІМ’Ї У ФОРМУВАННІ АКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ДО ВІЛЬНОГО ЧАСУ
Анотація
У статті проаналізовано роль сім’ї у формуванні культури вільного часу серед молоді. Дослідження
здійснено шляхом власних спостережень за діяльністю учнів початкових шкіл, гімназій та ліцеїв
міста Сопот, а також вивчення питання сімейного впливу на ставлення до культури вільного часу
в зазначеній групі. На основі використаної тематичної літератури та спостережень визначено
найважливіші завдання в системі домашнього виховання, висвітлено негативні тенденції в став-
ленні до вільного часу в сучасних сім’ях, запропоновано рекомендації щодо покращення поточної
ситуації. Поєднання теоретичних знань та даних безпосереднього дослідження дало змогу дійти
ґрунтовних висновків щодо стану вивчення проблеми та запропонувати певні її рішення. Стаття
є логічним продовженням попереднього аналізу про роль школи в зазначеному процесі.
Завантаження
Посилання
Kapica G. Dylematy czasu wolnego młodszych uczniów, [w:] Pogranicza edukacji, red. M. Bugdol,
M. Kapica, J. Pośpiech, Racibórz 2004, s. 139–151.
Klimas R. Znaczenie książki w życiu dziecka, „Wychowawca”, 2004, nr 5.
Słońska I. Dzieci i książki, Warszawa 1959, s. 53.
Toboł S. Wpływ rodziny na wykorzystanie czasu wolnego, „Życie Szkoły”, 2002, nr 3, s. 150–152.
Truszkowska-Wojtkowiak M. Przemiany czasu wolnego, Pierwszy draft książki (15.01.2010), Gdańsk
, s. 97.
Banach B., Gierat W. Rola turystyki rodzinnej w procesie wychowania // W: Podmioty opieki i wychowania,
red. Z. Brańka, Kraków 2002.
Chomicz R. Współczesna rodzina a