РОЛЬ СІМ’Ї У ФОРМУВАННІ АКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ДО ВІЛЬНОГО ЧАСУ

Автор(и)

  • Тадеуш Лапіан ректор Європейського інституту в Сопоті (Республіка Польща), кандидат наук з фізичної культури https://orcid.org/0000-0002-0616-1150

Анотація

У статті проаналізовано роль сім’ї у формуванні культури вільного часу серед молоді. Дослідження
здійснено шляхом власних спостережень за діяльністю учнів початкових шкіл, гімназій та ліцеїв
міста Сопот, а також вивчення питання сімейного впливу на ставлення до культури вільного часу
в зазначеній групі. На основі використаної тематичної літератури та спостережень визначено
найважливіші завдання в системі домашнього виховання, висвітлено негативні тенденції в став-
ленні до вільного часу в сучасних сім’ях, запропоновано рекомендації щодо покращення поточної
ситуації. Поєднання теоретичних знань та даних безпосереднього дослідження дало змогу дійти
ґрунтовних висновків щодо стану вивчення проблеми та запропонувати певні її рішення. Стаття
є логічним продовженням попереднього аналізу про роль школи в зазначеному процесі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Kapica G. Dylematy czasu wolnego młodszych uczniów, [w:] Pogranicza edukacji, red. M. Bugdol,

M. Kapica, J. Pośpiech, Racibórz 2004, s. 139–151.

Klimas R. Znaczenie książki w życiu dziecka, „Wychowawca”, 2004, nr 5.

Słońska I. Dzieci i książki, Warszawa 1959, s. 53.

Toboł S. Wpływ rodziny na wykorzystanie czasu wolnego, „Życie Szkoły”, 2002, nr 3, s. 150–152.

Truszkowska-Wojtkowiak M. Przemiany czasu wolnego, Pierwszy draft książki (15.01.2010), Gdańsk

, s. 97.

Banach B., Gierat W. Rola turystyki rodzinnej w procesie wychowania // W: Podmioty opieki i wychowania,

red. Z. Brańka, Kraków 2002.

Chomicz R. Współczesna rodzina a

Downloads


Переглядів анотації: 64

Опубліковано

2019-10-10

Як цитувати

Лапіан, Т. . (2019). РОЛЬ СІМ’Ї У ФОРМУВАННІ АКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ ДО ВІЛЬНОГО ЧАСУ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (31), 9–13. вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/240

Номер

Розділ

ЄВРОПЕЙСЬКІ НАУКОВІ СТУДІЇ