ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ Й ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ

Автор(и)

  • Н. Кисіль аспірантка Остравського університету
  • Й. Малах декан Педагогічного факультету Остравського університету, доктор педагогічних наук

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.357

Анотація

У статті висвітлено актуальні проблеми розвитку креативності й підприємництва вчите- лів музики та їх вирішення. Креативність — це явище, якому приділяється все більша увага. Це універсально застосовна ключова компетенція, під час розвитку якої необхідно враховувати здібності, мотивацію і вплив навколишнього середовища. Підкреслюється, що творчість педа- гога проявляється в його професійній діяльності й здійснює продуктивний вплив на виховання і навчання учнів. Нові ринки потребують менеджерів і вчителів із загальною освітою, з ключо- вими компетенціями. Професійна діяльність має низку особливостей, для здійснення яких необ- хідні підприємницькі якості. Приділяється увага основним видам підприємницької та педагогічної діяльності.

Посилання

Council Recommendation of 22 May 2018 on key competences for lifelong learning. The Council of The European Union. 2018. ST/9009/2018/INIT.

Gibson A. Podnikavá hlava: vylaďte svou mysl na nejvyšší business level. Brno: BizBooks, 2016. ISBN 978-80-265-0478-8.

Guilford J.P. & Christen P.R. The one-way relation between creative potential and IQ. Journal of Creative Behavior 1973. Vol. 7. P. 247–252.

Kleon A. Ukaž, co děláš!: 10 způsobů, jak sdílet svou kreativitu a nechat se objevit. Brno: Jan Melvil Publishing, 2014. ISBN 978-80-87270-92-9.

Klickstein G. Music Education and Entrepreneurship. URL: https://www.musiciansway.com/ blog/2009/10/music-education-and-entrepreneurship/

Malach J. Teoretické otázky hodnocení klíčové kompetence smysl pro iniciativu a podnikavost a výsledky empirického ověřování hodnotícího nástroje. Malach J. & Červenková I. (eds.) Hodnocení klíčových kompetencí ve školní edukaci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2014. S. 151–166.

Němec L. & Zahránková J. Finanční crowdfunding. Praha: Wolters Kluwer, 2019. Právní monografie (Wolters Kluwer ČR). ISBN 978-80-7552-980-0.

Pecina, P. Tvořivost ve vzdělávání žáků. Brno: PdF MU, 2008. ISBN 978-80-210-4551-4.

Pressfield S. Válka umění: odblokujte svou kreativitu a vyhrajte tvůrčí bitvy. Brno: Jan Melvil Publishing, 2017. ISBN 978-80-7555-035-4.

Stepanov O. & Ficula M. Osnovy psychologii a pedagogiky: odborny zborník. Kijev: Akademia, 2005. S. 315.

Stolyarenko L. Osnovy psychologii. Rostov-na-Donu: Fenix, 2002. ISBN 5-222-00483-Х.

Žák P. Kreativita a její rozvoj. 2. aktualizované a doplněné vydání. Brno: Motiv Press, 2017. ISBN 978- 80-87981-23-8.

Газіна І.О. Музична компетентність вихователя та її роль в мовах дошкільного навчального за- кладу. Методика початкового навчання і дошкільного виховання. 2011. № 5. С. 299–302.

REFERENCES

Council Recommendation of 22 May 2018 on Key Competences for Lifelong Learning. (2018).

The Council of The European Union. ST/9009/2018/INIT [in English].

Gibson, A. (2016). Podnikavá hlava: vylaďte svou mysl na nejvyšší business level. Brno: BizBooks, ISBN 978-80-265-0478-8 [in Czech].

Guilford, J.,P. & Christen P. R. (1973). The One-Way Relation between Creative Potential and IQ. Journal of Creative Behavior, 1973, Vol. 7, pp. 247–252 [in Ukrainian].

Kleon, A. (2014). Ukaž, co děláš!: 10 způsobů, jak sdílet svou kreativitu a nechat se objevit. Brno: Jan Melvil Publishing, ISBN 978-80-87270-92-9 [in Czech].

Klickstein, G. Music Education and Entrepreneurship [in English]. https://www.musiciansway.com/blog/2009/10/music-education-and-entrepreneurship/

Malach, J. (2014). Teoretické otázky hodnocení klíčové kompetence smysl pro iniciativu a podnikavost a výsledky empirického ověřování hodnotícího nástroje. Malach J. & Červenková I. (eds.) Hodnocení klíčových kompetencí ve školní edukaci. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, S. 151–166 [in Czech].

Němec, L. & Zahránková, J. (2019). Finanční crowdfunding. Praha: Wolters Kluwer, 2019. Právní monografie (Wolters Kluwer ČR). ISBN 978-80-7552-980-0 [in Czech].

Pecina, P. (2008). Tvořivost ve vzdělávání žáků. Brno: PdF MU, ISBN 978-80-210-4551-4 [in Czech].

Pressfield, S. (2017). Válka umění: odblokujte svou kreativitu a vyhrajte tvůrčí bitvy. Brno: Jan Melvil Publishing, ISBN 978-80-7555-035-4 [in Czech].

Stepanov, O. & Fitsula, M. (2005). Osnovy psykholohii i pedahohiky: posibnyk. Kyiv: Akademvydav,

p. 315 [in Ukrainian].

Stoliarenko, L. (2002). Osnovy psychologii. Rostov-na-Donu: Fenix, ISBN 5-222-00483-Х [in Ukrainian].

Žák, P. (2017). Kreativita a její rozvoj. 2. aktualizované a doplněné vydání. Brno: Motiv Press, ISBN 978-80-87981-23-8 [in Czech].

Hazina, I. O. (2011). Muzychna kompetentnist vykhovatelia ta yii rol v movakh doshkilnoho navchal- noho zakladu. [Musical Competence of an Educator and Her Role in Languages of a Preschool Education Institution]. Metodyka pochatkovoho navchannia i doshkilnoho vykhovannia, № 5, pp. 299–302 [in Ukrainian].

Downloads

Опубліковано

2021-06-10

Як цитувати

Кисіль , Н., & Малах , Й. (2021). ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ Й ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (35 (1), 52-56. https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.357