Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка.
Про нас
Про журнал
Індексування Видання
Інформація
Автору
Подання
Рецензенту
Контакти
Оплата
Редакційна політика
Редакційний штат
Етична політика журналу
Політика рецензування
Політика відкритого доступу
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 35 (1) (2021): Педагогічна освіта:теорія і практика. Психологія. Педагогіка.
№ 35 (1) (2021): Педагогічна освіта:теорія і практика. Психологія. Педагогіка.
Зміст...
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.35
Опубліковано:
2021-06-10
Весь випуск
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ
ЕЛЕКТИВІСТЬ ЯК ПРОВІДНИЙ ПРИНЦИП ОСВІТИ ДОРОСЛИХ
Л. Хоружа
6-11
Переглядів анотації: 272 | Завантажень PDF: 167
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.351
PDF
БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЯК ТРУДОВА ФУНКЦІЯ ПЕДАГОГА
С. Івашньова
12-20
Переглядів анотації: 442 | Завантажень PDF: 551
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.352
PDF
МОДЕЛЬ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ У ПРОЄКТІ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНДАРТУ
О. Ліннік
21-29
Переглядів анотації: 254 | Завантажень PDF: 166
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.353
PDF
ПІДГОТОВКА ВИХОВАТЕЛІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ВЕКТОР ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ
Г. Бєлєнька
30-35
Переглядів анотації: 784 | Завантажень PDF: 820
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.354
PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗАСОБАМИ ІКТ
Г. Васьківська , Г. Скиба
36-41
Переглядів анотації: 186 | Завантажень PDF: 157
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.355
PDF
ЄВРОПЕЙСЬКІ НАУКОВІ СТУДІЇ
СТУДЕНТИ ТЕХНІЧНИХ ЗВО У ЦИФРОВІЙ РЕАЛЬНОСТІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Й. Малах , М. Хмура, Д. Віхеркова , В. Шврчинова
42-51
Переглядів анотації: 216 | Завантажень PDF: 133
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.356
PDF (English)
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ Й ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ
Н. Кисіль , Й. Малах
52-56
Переглядів анотації: 154 | Завантажень PDF: 192
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.357
PDF (English)
ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ГРОМАДСЬКОГО ЗДОРОВ’Я У СТУДЕНТСЬКІЙ СПІЛЬНОТІ ГУМАНІТАРНИХ ЗВО
М. Машовець, С. Паламар , Ю. Савченко
57-62
Переглядів анотації: 192 | Завантажень PDF: 154
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.358
PDF
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБОМ СУЧАСНИХ КНИЖОК-КАРТИНОК
Л. Гаращенко, С. Кондратюк
63-70
Переглядів анотації: 358 | Завантажень PDF: 1442
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.359
PDF
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЗАСАДАХ ПРОЄКТНОГО НАВЧАННЯ
Л. Козак
71-77
Переглядів анотації: 314 | Завантажень PDF: 196
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3510
PDF
ЦИФРОВА ВІЗУАЛІЗАЦІЯ СТОРІТЕЛІНГУ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
А. Карнаухова
78-82
Переглядів анотації: 483 | Завантажень PDF: 885
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3515
PDF
ЖИВОПИСНІ ПЕРФОРМАНСИ: МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ
О. Половіна , І. Кондратець
83-88
Переглядів анотації: 109 | Завантажень PDF: 56
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3511
PDF
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАПРОСТОРУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Т. Пономаренко, О. Кузіна
89-93
Переглядів анотації: 188 | Завантажень PDF: 140
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3512
PDF
ПСИХОЛОГІЯ І СОЦІОЛОГІЯ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ НАУКИ
ПСИХОЛОГІЧНА ФОРМУЛА БЕЗПЕКИ ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ
Т. Цюман, О. Нагула
94-100
Переглядів анотації: 855 | Завантажень PDF: 886
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3513
PDF
ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВІ ОСОБЛИВОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ
І. Сулятицький , А. Порохнява
101-107
Переглядів анотації: 480 | Завантажень PDF: 1993
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3514
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Developed By
Open Journal Systems
Мова
English
Українська