ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО
Анотація
У статті розглянуто проблему формування мовної особистості учня основної школи в контек-
сті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського. Проаналізовано різні підходи до трактування
мовної особистості, висвітлено основні аспекти її поліфункціональності. З’ясовано відмінність
компетентнісного підходу від інших підходів. Наведено приклади різнорівневих вправ і завдань
з української мови компетентнісного спрямування.
Завантаження
Посилання
Дика Н.М. Формування мовної особистості учня загальноосвітнього навчального закладу
в умовах реалізації концепції нової української школи / Н.М. Дика // Молодий вчений. — 2017. —
№ 11. — С. 294–297.
Карасик В.И. Язык социального статуса / В.И. Карасик. — М. : ИТДГК «Гнозис», 2002. — 334 с.
Караулов Ю.Н. Русский язык и языковая личность / Ю.Н. Караулов. — 6-е изд. — М. : Изд-во
ЛКИ, 2007. — 264 с.
Концепція Нової української школи [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://mon.gov.
ua/Новини%202016/12/05/konczepcziya.pdf
Сухомлинський В.О. Вибрані твори : в 5 т. / В.О. Сухомлинський; [редкол.: Дзеверін О.Г. (голова),
Грищенко М.М., Заволока С.П., Сухомлинська Г.І. [та ін.]]. — Київ : Рад. шк., 1977. — Т. 5. Статті. —
с.
Сухомлинський В.О. Вогнегривий коник: Казки. Притчі. Оповідання / В.О. Сухомлинський; упо-
ряд. і передм. О.В. Сухомлинської. — К. : Знання, 2017. — 255 с.