Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка.
Про нас
Про журнал
Індексування Видання
Інформація
Автору
Подання
Рецензенту
Контакти
Оплата
Редакційна політика
Редакційний штат
Етична політика журналу
Політика рецензування
Політика відкритого доступу
Поточний випуск
Архіви
Анонси
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 17 (2012): Збірник наукових праць №17
№ 17 (2012): Збірник наукових праць №17
Опубліковано:
2013-04-12
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Розвиток ясел в Україні у період 1940—1960 рр.
С. А. Васильєва
Переглядів анотації: 215 | Завантажень PDF: 42
PDF
Зародження системи вищої (університетської) освіти
Н. О. Терентьєва
Переглядів анотації: 815 | Завантажень PDF: 235
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Програма навчальної дисципліни «Освітня політика» як об’єкт системного педагогічного проектування
В. І. Бобрицька
Переглядів анотації: 302 | Завантажень PDF: 69
PDF
Бібліотечна педагогіка
О. Є. Матвійчук
Переглядів анотації: 494 | Завантажень PDF: 74
PDF
Теорія і практика навчання і виховання
Методичні рекомендації до роботи з професійно орієнтованими навчальними текстами на уроках української мови у допрофільних 8-9 класах
В. Г. Заєць
Переглядів анотації: 242 | Завантажень PDF: 40
PDF
Загальна психологія
Сензитивність як психофізіологічний стан людини
О. В. Кочерга
Переглядів анотації: 442 | Завантажень PDF: 211
PDF
Проблема дослідження інтелекту
І. М. Маруненко
Переглядів анотації: 432 | Завантажень PDF: 738
PDF
Вікова і педагогічна психологія
Порушення емоційної сфери як чинник деструктивної конфліктності юнацтва
О. А. Чала
Переглядів анотації: 217 | Завантажень PDF: 62
PDF
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Developed By
Open Journal Systems
Мова
English
Українська