Програма навчальної дисципліни «Освітня політика» як об’єкт системного педагогічного проектування
Ключові слова:
системне педагогічне проектування, освітня політика, програма навчальної дисципліни, кредитно-модульна система організації навчального процесуАнотація
Автором узагальнено досвід проектування змісту навчальної дисципліни «Освітня політика» в умовах упровадження кредитно-модульної системи організації навчання у педагогічному університеті. Обґрунтовано науково-методичний підхід до розроблення змістового, операційного та підсумково-оцінювального компонентів програми означеної навчальної дисципліни.Завантаження
Посилання
Андрущенко В.П. Освітня політика (огляд порядку денного) / В.П. Андрущенко, В.Л. Савельєв. — К. : МП Леся, 2010. — 368 с.
Гальперіна В.О. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціальноDфілософський аналіз : автореф. дис. ... канд. філософ. наук / В.О. Гальперіна. — К., 2003. — 17 с.
Дем’янчук О. Глобалізація вищої освіти: огляд сучасних світових проблем / О. Дем’янчук // Людина і політика. — 2002. — № 1. — С. 75—82.
Кремень В.Г. Єдність завдань реформування і забезпечення стабільності — запорука розвитку вищої освіти / В. Г. Кремень // Філософія освіти ХХІ століття: проблеми і перспективи. — К., 2000. — С. 4—15.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; голов. ред. В. Г. Кремень. — К. : Юрінком Інтер, 2008. — 1040 с.
Наказ МОН України «Про впровадження кредитноDмодульної системи організації навчального процесу» від 30.12.2005 р., № 744.
Татур Ю.Г. О системе формирования (проектирования) образовательных программ в современном университете (концептуальные основы) / Ю.Г. Татур // Технические университеты как центры формирования инженерной элиты ХХІ. — М. : ИздDво МГТУ им. Н.Э. Баумана, 2002. — С. 41—56.