Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови

Автор(и)

  • Н. Дика завідувач кафедри методики мов та літератури Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент https://orcid.org/0000-0003-1385-5027
  • О. Глазова доцент кафедри методики мов та літератури Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент

Анотація

У статті розглянуто аспекти роботи з медійним текстом в умовах модернізації навчальних
програм з української мови у закладах загальної середньої освіти. Наведено приклади завдань,
які сприяють формуванню медійної та риторичної компетентності. Доведено, що, навчаючи
медіа-грамотності, необхідно усунути розрив між громадськістю та медіа, захистити свободу
слова, допомогти споживачам інформації, дати їм якнайбільше інструментів для того, щоб ана-
лізувати контент, знаходити надійні джерела, розпізнавати упередженість.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Бацевич Ф.С. Основи комунікативної лінгвістики: підручник. К.: Видавничий центр «Академія»,

Білецький А.О. Основні методи дослідження в сучасному мовознавстві // Методологічні питан-

ня мовознавства: респ. наук. конф. з питань методології мовознавства: тези доп. К.: Наук. думка,

Боришполець О. Медіа-освіта: зарубіжний досвід. URL: http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.

php3?m=6&n=84&c=207 (дата звернення: 10.05.2019).

Медіаграмотність у початковій школі: посібник для вчителя / Волошенюк О.В. та ін.; за ред.

Волошенюк О.В., Іванова В.Ф. Київ: ЦВП, АУП, 2018. URL: http://www.aup.com.ua/uploads/

Pochatkova_school_2018.pdf (дата звернення: 09.05.2019).

Нищета В.А. Методика навчання риторики в школі: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури,

Українська мова. Енциклопедія. 3-є вид. зі змінами і доп. К.: Вид-во «Укр. енцикл.» ім. М.П. Бажана,

Українська мова. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1–4 класи

(програми Нової української школи). URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/

navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-pochatkovoyi-shkoli (дата звернення: 10.05.2019).

Українська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 5–9 класи // Дивослово.

№ 7–8. URL: http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/navchalniprogrami-5-9-

klas-2017.html (дата звернення: 09.05.2019).

Українська мова. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 10, 11 класи // Дивослово.

№ 7–8. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalniprogrami-

dlya-10-11-klasiv (дата звернення: 11.05.2019).

Яшенкова О.В. Основи теорії мовної комунікації: навч. посіб. К.: ВЦ «Академія», 2010.

Downloads


Переглядів анотації: 105

Опубліковано

2019-10-10

Як цитувати

Дика , Н., & Глазова , О. (2019). Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (31), 39–45. вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/245

Номер

Розділ

ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ