Погляди вихователів дошкільних закладів на діалогічну грамотність дошкільнят

Автор(и)

  • І. Пападопулос Assistant Professor, Department of Early Childhood Education and Care, International Hellenic University

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-2409.2024.415

Анотація

Це дослідження заглиблюється в сприйняття та вираження діалогічної грамотності серед вихователів дошкільних закладів, намагаючись вивчити такі виміри, як її визначення, значення, стратегії, методи оцінювання та участь батьків. У дослідженні взяли участь 15 педагогів, у тому числі 10 жінок і 5 чоловіків, відібраних на основі їхнього досвіду та кваліфікації в галузі ранньої освіти. Завдяки напівструктурованим інтерв’ю ці вчителі надали багату та детальну інформацію, яка стала основою для ретельного вивчення діалогічної грамотності в дошкільному закладі. Навмисно різноманітний, пул учасників включав вихователів з різних дошкільних середовищ, як державних, так і приватних, з метою охоплення широкого спектру точок зору та підходів. Ця навмисна варіація сприяла дослідженню потенційних розбіжностей у розумінні та впровадженні діалогічної грамотності в різних контекстах. Застосовуючи якісний дослідницький підхід, дослідження наголошує на напівструктурованих інтерв’ю як на основному методі збору даних. Питання інтерв’ю охоплювали ключові аспекти, включаючи визначення, стратегії вчителів, діяльність у класі, методи оцінювання та участь батьків. Дизайн мав на меті отримати вичерпні відповіді, дозволяючи учасникам поділитися своїми унікальними поглядами, досвідом і практиками, пов’язаними з комунікативними навичками в ранній освіті. Тематичний аналіз було застосовано для класифікації та організації даних інтерв’ю, виявлення загальних моделей і тем. Щоб підвищити надійність дослідження, були застосовані такі методології, як перевірка учасників, однорангове підведення підсумків і тріангуляція. Дослідження підтримувало міцну етичну основу, надаючи пріоритет конфіденційності учасників, конфіденційності та добровільній участі протягом усього процесу. Отримані результати представляють цілісне розуміння впровадження діалогічної грамотності в різноманітних дошкільних закладах, збагачене залученням педагогів із принаймні дворічним досвідом викладання. Це дослідження вносить цінний внесок у сферу ранньої освіти, проливаючи світло на багатогранну природу діалогічної грамотності та її різноманітне застосування в різних освітніх контекстах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Al‐Adeimi, S., & O'Connor, C. (2021). Exploring the relationship between dialogic educator talk and students’ persuasive writing. Learning and Instruction, 71, 101388.

Alexander, R. (2018) Developing dialogic teaching: genesis, process, trial, Research Papers in Education, 33(5), 561-598

Alexander, R. J. (2017). Towards Dialogic Teaching: Rethinking Classroom Talk. 5th ed. York: Dialogos.

Bodrova, E., & Leong, D. J. (2006). Tools of the mind: The Vygotskian approach to early childhood education. Pearson.

Caviglia, F., Fernandez, S. S., & Levisen, C. (2017). Det konceptuelle kulturmøde [The conceptual cultural meeting]. Sprogforum, 64, 52-60.

Creech, A., & Hallam, S. (2011). Learning a musical instrument: The influence of interpersonal interaction on outcomes for school-aged children. Psychology of Music, 39(3), 409-429.

Creswell, J. W. (2013). Research design: Qualitative, quantitative, and mixed methods approaches (4th ed.). SAGE Publications.

de Bruin, Leon R. (2018) "Dialogic Communication in the One-to-One Improvisation Lesson: A Qualitative Study," Australian Journal of Educator Education: Vol. 43 : Iss. 5 , Article 1.

Denzin, N. K., & Lincoln, Y. S. (2018). The Sage Handbook of Qualitative Research (5th ed.). Sage Publications.

Dickinson, D. K., & Tabors, P. O. (2001). Beginning literacy with language: Young children learning at home and school. Paul H Brookes Publishing.

Van der Wilt, F.; Bouwer, R.; van der Veen, C. Dialogic classroom talk in early childhood education: The effect on language skills and social competence. Learn. Instr. 2022, 77, 101522

Fleer, M. (2015). Early learning and development: Cultural-historical concepts in play. Cambridge University Press.

García-Carrión, R., & Villardón-Gallego, L. (2016). Dialogue and Interaction in Early Childhood Education: A Systematic Review. REMIE –Multidisciplinary Journal of Educational Research, 6(1), 51- 76. D

Gardner-Neblett, N., & Gallagher, K. C. (2020). Dialogic reading in early childhood: A practice brief. Society for Research in Child Development.

Hall, N., Larson, L., Marsh, J., & Ball, L. (2018). Pedagogies and practice: Voices from the early years. Routledge.

Henderson, A. T., & Mapp, K. L. (2002). A new wave of evidence: The impact of school, family, and community connections on student achievement. Southwest Educational Development Laboratory.

Justice, L. M., Meier, J., & Walpole, S. (2005). Learning new words from storybooks: An efficacy study with at-risk kindergartners. Language, Speech, and Hearing Services in Schools, 36(1), 17-32.

Lefstein, A., & Snell, J. (2013). Better than Best Practice: Developing teaching and learning through dialogue (1st ed.). Routledge.

Matusov, E. (2009). Journey into dialogic pedagogy. Critical Education, 1(1), 1-18.

Michaels, S., O'Connor, C., & Resnick, L. B. (2008). Deliberative discourse idealized and realized: Accountable talk in the classroom and in civic life. Studies in Philosophy and Education, 27(4), 283-297.

Neuman, S. B., & Wright, T. S. (2014). Promoting language and literacy development for early childhood educators: A mixed-methods study of coursework and coaching. Early Childhood Research Quarterly, 29(4), 554-567.

Papadopoulos, I. (2020). From translanguaging pedagogy to classroom pedagogy: Supporting literacy, communication and cooperative creativity. Thessaloniki: Disigma Publications.

Papadopoulos, I. (2021). Translanguaging as a Pedagogical Practice in Primary Education: Approaching, Managing and Teaching Diverse Classrooms. In Papadopoulos, I. & Papadopoulou, Sm. (2021). Applied Linguistics Research and Good Practices for Multilingual and Multicultural Classrooms. (pp.147-168). New York: NOVA Science Publisher

Papadopoulos, I. (2022). Translanguaging as a pedagogical practice for successful inclusion in linguistically and culturally diverse classrooms. In Handbook of research on policies and practices for assessing inclusive teaching and learning (pp. 422-448). Hershey, PA: IGI Global.

Papadopoulos, I., & Shin, J.K. (2021). Developing young foreign language learners’ persuasive strategies through intercultural folktales. Research Papers in Language Teaching and Learning, 1(1), 185-202

Phillipson, N., & Wegerif, R. (2016). Dialogic education and technology: Expanding the space of learning. Springer.

Pianta, R. C., La Paro, K. M., & Hamre, B. K. (2009). Classroom Assessment Scoring System (CLASS) manual: Pre-K. Brookes Publishing.

Rowe, M. L. (2012). A longitudinal investigation of the role of quantity and quality of child-directed speech in vocabulary development. Child Development, 83(5), 1762-1774.

Sarama, J., & Diener, M. L. (2005). The professional development challenge in preschool. Early Education and Development, 16(4), 435-448.

Scardamalia, M. (2005). CSILE/Knowledge Forum®. In Encyclopedia of language and education (2nd ed., Vol. 2, pp. 97-106). Springer.

Sénéchal, M., & LeFevre, J. A. (2002). Parental involvement in the development of children's reading skill: A five-year longitudinal study. Child Development, 73(2), 445-460.

Snow, C. E. (2015). Language and literacy development in early childhood. Annual Review of Psychology, 66, 71-92.

van der Veen, C., van der Wilt, F., van Kruistum, C., van Oers, B., & Michaels, S. (2017). MODEL2TALK: An intervention to promote productive classroom talk. The Reading Educator, 70(6), 689–700.

van der Veen, C., Dobber, M., & van Oers, B. (2018). Engaging children in dialogic classroom talk: Does it contribute to a dialogical self? In F. Meijers & H. Hermans (Eds.), The dialogical self theory in education: A multicultural perspective (pp. 49–63). Springer International Publishing/Springer Nature.

Vygotsky, L. S. (1978). Mind in society: The development of higher psychological processes. Harvard University Press.

Wasik, B.A., Hindman, A.H., & Snell, E.K. (2016). Book reading and vocabulary development: A systematic review. Early Childhood Research Quarterly, 37(4), 39–57. https://doi. org/10.1016/j.ecresq.2016.04.003

Mercer, N., Wegerif, R., & Major, L. (Eds.). (2019). The Routledge International Handbook of Research on Dialogic Education (1st ed.). Routledge.

Wellman, H. M., Cross, D., & Watson, J. (2009). Meta-analysis of theory-of-mind development: The truth about false belief. Child Development, 80(2), 655-684.

Yaden, D. B., Rowe, M. L., & MacGillivray, L. C. (2016). Dialogic reading intervention and language development: A systematic review. American Journal of Speech-Language Pathology, 25(4), 734-763.

Downloads


Переглядів анотації: 58

Опубліковано

2024-03-25

Як цитувати

Пападопулос, І. (2024). Погляди вихователів дошкільних закладів на діалогічну грамотність дошкільнят. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (41(1), 33–45. https://doi.org/10.28925/2311-2409.2024.415