ПЕДАГОГІЧНА СКЛАДОВА В ПРОГРАМАХ ПІДГОТОВКИ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ ГАЛУЗІ ЗНАНЬ «ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я»
Ключові слова:
доктор філософії, вища медична освіта, компетентнісний підхід, педагогічна складова, програми підготовки, стандарти вищої освіти, сучасні методи навчанняАнотація
У статті автори розкривають питання підготовки здобувачів третього освітньо-наукового
рівня «доктор філософії» за освітньо-науковою програмою галузі знань «Охорона здоров’я». Подано аналіз педагогічної складової робочих програм підготовки доктора філософії на основі міждисциплінарного підходу. Наведено результати навчання, яких мають досягти здобувачів аспірантурі. На цій основі розроблено підходи до удосконалення системи формування психолого-педагогічної готовності аспірантів до викладацької та науково-педагогічної діяльності. Запропоновано організаційно-педагогічні підходи до проведення педагогічної практики аспірантами у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах України.