ПРОБЛЕМИ НАУКОВОГО АНАЛІЗУ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Л. М. Ващенко Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

інноваційний розвиток освіти, інноваційне середовище навчального закладу, управління інноваційними процесами, оцінювання та діагностування змін в умовах системної кризи

Анотація

У дослідженні обґрунтовано методологічні підходи до оцінювання результативності й ефективності змін у системі загальної середньої освіти; розкрито методи і процедури наукового підходу до аналізу інноваційного розвитку освіти; наведено приклади інтерпретації даних різних об’єктів аналізу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Савченко О. Цінності сучасної шкільної освіти // Виступ на Круглому столі «Вектори розвитку

сучасної педагогіки: діалог теорії і практики», 11 травня 2017 р. / О. Савченко.

Інноваційна модель розвитку закладів післядипломної педагогічної освіти: організація навчаль-

ного процесу : посібник. — Вид. 2-ге, доопр. / за наук. ред. Л.М. Ващенко. — К. : 2014. — 206 с.

Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти : підручник / О.Я. Савченко. — К. : Грамота, 2012. —

с.

Ващенко Л.М. Управління інноваційними процесами в загальній середній освіті регіону : моно-

графія / Л.М. Ващенко. — К. : Видавниче об’єднання «Тираж», 2005. — 380 с.

Адизес И. Как преодолеть кризисы менеджмента. Диагностика и решение управленческих про-

блем / Ицхак Калдерон Адизес. — 2-е изд. ; пер. с англ. Н. Брагиной. — М. : Манн, Иванов и Фербер,

— 320 с.

Макаркин Н.П. Об условиях инновационного развития / Н.П. Макаркин. — М. : Экономика,

— 148 с.

Michael Barber, Katelyn Donnelly, Saad Rizvi. Oceans of innovation. Th e Atlantic, the Pacifi c, global

leadership and the future of education. — L. : Institute for Public Policy Research, August, 2012. —

Р. 77.

Downloads


Переглядів анотації: 192

Опубліковано

2018-02-04

Як цитувати

Ващенко, Л. М. (2018). ПРОБЛЕМИ НАУКОВОГО АНАЛІЗУ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (28). вилучено із https://pedosvita.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/180