ПРОБЛЕМИ НАУКОВОГО АНАЛІЗУ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
інноваційний розвиток освіти, інноваційне середовище навчального закладу, управління інноваційними процесами, оцінювання та діагностування змін в умовах системної кризиАнотація
У дослідженні обґрунтовано методологічні підходи до оцінювання результативності й ефективності змін у системі загальної середньої освіти; розкрито методи і процедури наукового підходу до аналізу інноваційного розвитку освіти; наведено приклади інтерпретації даних різних об’єктів аналізу.
Завантаження
Посилання
Савченко О. Цінності сучасної шкільної освіти // Виступ на Круглому столі «Вектори розвитку
сучасної педагогіки: діалог теорії і практики», 11 травня 2017 р. / О. Савченко.
Інноваційна модель розвитку закладів післядипломної педагогічної освіти: організація навчаль-
ного процесу : посібник. — Вид. 2-ге, доопр. / за наук. ред. Л.М. Ващенко. — К. : 2014. — 206 с.
Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти : підручник / О.Я. Савченко. — К. : Грамота, 2012. —
с.
Ващенко Л.М. Управління інноваційними процесами в загальній середній освіті регіону : моно-
графія / Л.М. Ващенко. — К. : Видавниче об’єднання «Тираж», 2005. — 380 с.
Адизес И. Как преодолеть кризисы менеджмента. Диагностика и решение управленческих про-
блем / Ицхак Калдерон Адизес. — 2-е изд. ; пер. с англ. Н. Брагиной. — М. : Манн, Иванов и Фербер,
— 320 с.
Макаркин Н.П. Об условиях инновационного развития / Н.П. Макаркин. — М. : Экономика,
— 148 с.
Michael Barber, Katelyn Donnelly, Saad Rizvi. Oceans of innovation. Th e Atlantic, the Pacifi c, global
leadership and the future of education. — L. : Institute for Public Policy Research, August, 2012. —
Р. 77.