ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.4652Ключові слова:
дослідницька діяльність, особистісно-діяльнісний підхід, музичне мислення, професійна розумність, рефлексивне управлінняАнотація
У статті висвітлено проблему організації дослідницької діяльності студентів музичних вишів як головного фактора, що впливає на сформованість їхнього музичного мислення. Для досягнення цієї мети здійснювалось перетворення музичної освіти як цілісного процесу музичного дослідження на основі рефлексивного моделювання, а музичного дослідження як дослідницької самокритичної діяльності музиканта. Було встановлено, що тільки при системному вивченні майбутніми музикантами фактів, явищ, обставин музичного процесу можливо виробити узагальнені вміння визначати і досягати мети музичного дослідження, виробляти ціннісно-методологічну стратегію і тактику відношень у процесі взаємодії з предметами цього дослідження, оцінювати результати своєї дослідницької діяльності. Окрім цього, формування музичного мислення особистості спрямовувалось на досягнення нею професійної розумності як універсальної якості, що забезпечує розуміння і осмислення цілісного процесу музичного дослідження та зумовлює оволодіння ціннісно-методологічною культурою.Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-10-30
Як цитувати
Нагорна, Г. О. (2020). ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (30). https://doi.org/10.28925/2311-2409.2018.30.4652
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІКИ